Ik heb vandaag mijn echo gehad bij 11 weken, superspannend. Het hartje klopte. Echt heel mooi om te zien. Ik vroeg me bij thuiskomst af of het kindje dan al beweegt, ik heb niets gezien. Hoe was dat bij jullie? San
Bij 11 weken ging mijn dochtertje als een dolle tekeer! (maar een weekje later lag ze te slapen hoor, het zijn maar momentopnamen)
bij mijn was ze flink aan het rekke en strekke haha. van de 4.78cm ging ze ineens naar 4.98cm haha dit scheelde een halve week. was wel leuk om te zien, ook was ze flink aan het zwaaien.
Ik heb de eerste echo met 12 weken gehad. Me kindje bewoog heel veel, was behoorlijk druk met de beentjes en armpjes. Merk het nu nog steeds (zelf letterlijk NU) Zit constand te draaien, trappelen en zwaaien.. drukte binnen in me buik haha! Heel gezellig hoor Liefs kiss
Volgens mij begint de kleine te bewegen rond de 11 weken, meer stuiptrekkinkjes zijn dit dus t is niet vreemd dat je hem/haar niet zag bewegen hoor.
ik heb ook mijn eerste echo gehad bij 11 weken en de klein was flink aan het zwaaien en aan het trappelen lag geen moment stil
Vandaag mijn 2e echo gehad en de kleine was druk aan het trappelen met de beentjes en aan het zwaaien met de armpjes. Hupte op en neer in mijn buik. De verloskundige was dan ook erg trots op onze kleine! Hij/zij doet het prima.. Wij helemaal trots natuurlijk Geweldige ervaring!
Hoi allen, Gisteren een echo gehad, nou onze kleine zwaaide ons welkom hoor. Wat een mooi gezicht. Beetjes op en neer, hij/ zij was echt aan het showen. Maandag nekplooimeting dus weer een (uitgebreide) echo. Ben zooo benieuwd. Sinds gisteren voel ik me ook pas echt zwanger. Liefs Tess
Hoi allen, Gisteren een echo gehad, nou onze kleine zwaaide ons welkom hoor. Wat een mooi gezicht. Beetjes op en neer, hij/ zij was echt aan het showen. Maandag nekplooimeting dus weer een (uitgebreide) echo. Ben zooo benieuwd. Sinds gisteren voel ik me ook pas echt zwanger. Liefs Tess
Ik heb morgen de eerste echo ik ben zo benieuwd.... Kan niet wachten...dan kan men tenminste direct ook zeggen of zover als kan alles in orde is. Dat is toch ook een opluchtig...
Die van mij beweegde zoveel..Het leek net op hij aan het zwaaien was. En aan het trappen het was zo leuk om te zien