Morgen krijgen wij om 13:45 onze eerste echo van ons kindje te zien. Duim aub voor ons dat alles prima in orde is. Ik blijf steeds bang dat ik niets zal zien terwijl er helemaal geen reden voor is maar die angst gaat nog steeds niet weg
Ik zal voor je duimen dat het allemaal in orde is. Laat je het ons dan even weten morgen? Heel veel suc6. gr vruchtje
Dankjewel! Net als toen we naar de HA moesten kan ik nu dus ook weer niet slapen. Tis nu 2 uur en zit hier met een bakje thee. Hoop straks moe te worden en dan hopelijk slapen.
goeiemorgen, kan heel goed begrijpen dat je vreselijk zenuwachtig bent! ik had dat vrijdag ook hoor.alsof je een vreselijk moeilijk examen moet doen,vreselijk!maar heel begrijpelijk. ik zal voor je duimen,dat je een mooi kloppend hartje mag zien! sterkte om de dag door te komen liefs kristy
Veel veel succes en plezier! je zal vast een prachtige echo te zien krijgen Wel van genieten hoor! Liefs kiss
Dankje! Echo heb ik onwijs veel zin in maar die zenuwachtigheid voelt precies alsof naar de tandarts moet. Tijd gaat ook veel te langzaam nu.
We hebben ons babytje gezien Hele lieve VK die ons hielp. Heel rustig en behulpzaam. Ik heb een buik en een vaginale echo gehad. Laatste schrok ik van maar heb mijn angst aan de kant gezet en toch gedaan. Zo mooi om te zien. De VK vroeg of ik meteen wou meekijken maar dat durfde ik niet. Ze zei "daar is de baarmoedre...daar het vruchtwater en daar....is de baby" Had gewoon een tranen in mijn ogen en mijn amn was stil In mijn album staat zometeen de foto. Onderop is het hoofdje en je ziet 2 armpjes We zijn verliefd. EDIT: Lexie succes!
Ow en niet te vergeten (ja ben vergeetachtig nu hoor door alle zenuwachtigheid) We zagen het hartje kloppen
hey HeMa Gelukkig is alles goed gegaan en zag je het hartje kloppen wat een wondertje he wij mochten vandaag ook het hartje horen en over 1 week onze echo hoop dat je nu meer genieten gaat -x-
Mooie echo hoor! Er zal wel een last van jullie afgevallen zijn nu jullie je beeb hebben gezien. Bij je foto staat eronder echo 8 weken. Ben je dan minder ver dan je dacht?
Mooi he zo`n eerste echo, wij hebben hem 1 juni gehad. Echt bijzonder als je het hartje ziet kloppen. Lekker genieten nu!
helaas heb ik het hartje nog niet gehoord mij het klopt wel heel mooi Ik heb bij de banner nog steeds de datum ingevuld van de 1ste dag van je laatste mensturatie. Ik blijf nog steeds angstig maar ow wat mooi om je kindje te zien