USB PC-Synchronisatie Wat is dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met USB PC- Synchronisatie. Kun je hiermee zonder kabel bestanden overbrengen van telefoon naar pc en andersom?

(als dit een hele domme vraag is negeer hem maar, ik merk echt dat ik niet meer helemaal meekom op dit gebied:))

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik neem aan dat er bedoeld wordt met USB kabel . Als er bluetooth op je telefoon en op je computer zit, kan je zonder kabel bestanden versturen

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    nee. Usb is juist een kabel verbinding. Blue tooth, wifi en infra rood zijn wel zonder kabel.

Succes met alles uitvogelen ;)

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als het goed is moet je dan ook een usb kabeltje bij je telefoon hebben gekregen. Verbindt je telefoon met het kabeltje dan de usb in je comp stoppen en voila!

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Heb geen usb kabel bij de telefoon gekregen, vind het wel raar want hoe moet ik nou bestanden over en weer erop zetten (fot naar pc en muziek naar telefoon bv)

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zit het niet in je oplader?

Bij mijn iPhone bijvoorbeeld wel. Dan haal je het usb-stekkertje uit de stekker die je in het stopcontact doet, en met dat snoertje kan je dan gewoon in je computer.

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Welke telefoon heb je gekocht... Want lang niet bij alle toestellen wordt een datakabel bijgeleverd... Gelukkig zijn die dingen zo duur niet meer, 10 euro heb je er eentje die prima werkt!

Deel Deze Pagina