jeetje ik schrik me kapot... lijkt wel alsof het huis instort, zo erge oweersklap heb nog nooit gehoord. Het is echt een wonder dat mijn kids nog slapen... Is het bij jullie ook zo?
Oh en hier trouwens ook. Ik hou er van, die plotselinge harde klappen die erg blikkerig klinken. Kindjes slapen wel door joh.
Hier ook! Vanmiddag een paar giga-klappen en halfuurtje(?) terug ook weer. Hond sprong d'r mand uit en wij zaten rechtop haha. (Maar kids slapen nog )
nee nog niet hier nog een heldere hemel met af en toe een hagelbui! verwacht je niet echt in december he een onweersbui zomers hebben we nog wel eens zo'n pittige bui maar winters niet... maar goed kan nog komen hier in het noorden zometeen
ja wel mooi... maar duurde even voor ik besefte dat het onweer was... dacht eerst dat er een bom ontplofte ofzo... (met dank aan het nieuw in luik )
Jij woont toch ook in het noorden? hoor en zie helemaal niks hier (nog) namelijk haha even buienradar bekijken of het hier naar toe komt... heb er een hekel aan nl
Ja flitsen kunnen ook 'anders' zijndan zomeronweer. Klappen hoeven niet altijd anders te zijn hoor, maar vaak is het een hele andere rommel. Knallend, blikkerig en je schrikt je vaak een hoedje omdat het niet 'aanzet' .
Flits was hier (20km noordelijker als Zaandam en regionen ) ook enorm fel! Wist niet dat winteronweer zo kon zijn, heb het nog nooit zo ervaren als vandaag in ieder geval.
Aan het IJsselmeer, volgens mij krijg jij geen onweer. Maar ze voorspellen het voor de hele nacht, dus kan nog van alles gebeuren. Die zijn trouwens wel f*cked up, knallers als je slaapt. Schrik je wakker met een rap kloppend hart, en is de donder alweer over en heb je geen idee waar je nu precies wakker van bent geworden. En na een minuut of 2 weet je het ineens.
volgens mij trekt het meer over groningen als ik het zo bekijk... Paar donkere vlekken boven friesland. we wachten af
hier nog niks gelukkkig hoop dat het ook weg blijft, wordt alleen gek van die straaljagers pfff al 2dagen en dan rond deze tijd grrr:x