USB stick op tablet bekijken

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Onze zoon heeft een samsung tablet (tab 3 7.0 lite) en nu hebben we een usb stick daarvoor gekocht en wat films opgezet.
    Het vreemde is dat de tablet de stick niet lijkt te zien. We hebben al MX movie geinstalleerd. Ook bij "mijn bestanden" zie je de stick niet staan.
    Als ik de stick op mijn samsung telefoon aansluit zie ik direkt alles in mijn bestanden staan.
    Ik heb me al suf gegoogeld maar kom er niet uit.
    iemand een uitleg/tip?

2. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik mij niet vergis, is de tab 3 toch een wat oudere tablet met een ook een verouderde android besturingssysteem?

Wij hebben een galaxy note tablet, daar kan je de usb op afspelen, maar op de tab (die ik bij mijn telefoon cadeau heb gekregen) niet. Mij werd toen verteld dat het een wat oudere systeem heeft wat de usb niet kan lezen...

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Als dat zo is is het zo verklaard want dit is inderdaad ook zo een tab die bij mijn telefoon zat

4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    zo oud is de tab3 nou ook weer niet hoor. Ik heb zelf de tab 2(10inch dan, maar lijkt me verder niet uit te maken) en die herkent ook gewoon usb. Nu heb jij wel de lite versie, wellicht dat het daar mee te maken heeft? Wat je nog zou kunnen proberen is om een andere usb stick er in te stoppen, dan weet je of het aan het stickje ligt of aan je tablet. soms wil alles terug zetten naar fabrieksinstellingen nog wel wat doen. Anders kijken of je ergens een software update kan krijgen? Je kan natuurlijk ook samsung zelf even bellen....

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Het ligt niet aan de stick want mijn samsung telefoon herkend de stick direct

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Nou blijkbaar kan het inderdaad niet op de galaxy 3 lite. Mijn dochter heeft een tab 3 10.0 dus ik zal de stick voor haar gebruiken en zoonlief zal het helaas nog met de portabel dvd speler moeten doen

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Kan er geen micro SD in? Mijn dochter kijkt films vanaf de micro SD.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Dat lijkt inderdaad wel te kunnen.
    Kan die kaart er rechtstreeks in of heb je dan een kaartlezer nodig?

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Kun je er niet een geheugenkaartje in doen en de films dan direct vanaf de tablet downloaden.

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik heb dezelfde tab. Wij gebruiken 'm niet echt voor apps.
    Heb er een stel films opgezet, gewoon met een kabeltje vanaf de pc. Was voor de vakantie, makkelijk achterin de auto. De volgende keer weer wat nieuws van youtube afhalen, kan hij dat mooi kijken.

Deel Deze Pagina