Gister was ik bij een workshop van Stampin Up. Ik vond het echt super leuk en ben benieuwd naar jullie ervaringen en creaties????
Jawel ik! T laatste geboortjekaartje is ook gemaakt met oa su spul. (De uilenspons en een takkenstempel) Mijn z.us is demonstratrice. Wat wil je weten?
Ik heb er 1x een workshop over gehad. Eerlijk leuk maar ik vind het te duur in aanschaf en zo crea Bea ben ik dan weer niet!
Ik heb het even op gezocht maar ik snap echt niet wat je er mee kan.... Zelf geen crea bea maar mijn moeder wel! Wil haar dus graag verrassen met knutsel spullen maar ik snap echt niet wat dit doet . Iemand een link naar een handig filmpje?
Edelhertje... het is geen product, maar een merk. Vergelijk t met tupperware. Waar woont je moeder?t is wel leuk om een party te geven of een workshop te bezoeken.
het is erg leuk maar ook erg duur, ik heb dus een enkel ding (cado gekregen) van ze, maar vind het gewoon te duur, dus zal het niet meer halen of cado vragen. heb ik liever meer voor minder van bv de boekenvoordeel
Het is aan de dure kant. Ik zou ook echt niet alles kopen van Stampin Up. Zoals papier materiaal. maar de punches en stempels en de inkt patches wel. Gewoon heerlijk die simpelheid. Hier trouwens een linkje van de Owl punch
Oh zo! Vandaar dat ik allerlei verschillende dingen vond . Mijn moeder woont in de regio Utrecht maar is zelf meer een "eenzame" knutselaar. Ik ga eens het merk bekijken, wellicht zit er iets voor haar tussen.
Mijn v.riendin is demonstratrice. Vind het zelf wel erg duur. Die uilen pons is erg leuk. En een aantal stempels maar ik vind het voor de rest erg prijzig.