heel irritant, wij hebben sinds een paar maanden een nieuwe laptop, met maar 2 usb-poorten die heel dicht op elkaar zitten. dus als de dongel erin zit (wat ongeveer 24 uur per dag is )past er niks naast, en kan ik mijn Ipod niet opladen, foto's niet overzetten, of gewoon een usbstick voor bestanden er in. eerst internet afsluiten, dan de poort gebruiken en met een beetje pech kan ik door dat stomme internet programma mijn hele laptop opnieuw opstarten voordat ik dus die foto's online kan zetten.. nu zoek ik dus zon verlengsnoerding wat je ook voor gewone stekkers etc hebt, waar je dus met 1 aansluiting meerdere usb poorten kunt gebruiken, snappen jullie wat ik bedoel? iemand enig idee hoe zoiets heet en waar we dat kunnen kopen?
Ik heb deze; Neu Pinguin Figur USB 2.0 Verteiler 4 fach HUB PC - eBay Hubs, USB, Kabel Adapter, Computer-Zubehör, Computer. (Eindtijd 19-jul-10 19:02:39 CEST) Maar je kunt vast ook wel een gewone (en goedkopere) in een computerwinkel kopen?
Ik weet niet of je paypal hebt? Octopus USB 2.0 HUB 4 Port Multi-Directional PC\Laptop - eBay, Other, Computer Accessories, Computers Networking. (Eindtijd 23-jul-10 11:21:11 CEST) Ben je maar een paar euro kwijt..
jaa dat bedoel ik!! bedankt! media markt hebben we niet, maar saturn zal toch ook wel zoiets verkopen?