hai dames, Gisteren kreeg ik een top tip over zwart geworden zilver en ik heb een lichtelijke schoonmaaktik geloof ik ( gebeurt gelukkig niet te vaak) Maar nu zoek ik de meest simpele manier om kaarsvet van een kandelaar af te krijgen. Ik legde ze altijd in mega heet water in de wasbak, maar t nadeel daarvan is dat de kandelaar er niet in t geheel in past en je daarna je wasbak moet schoonbikken. Iemand weer een top tip????? ps ik beloof dat ik de rest van de week niet zo ga schoonmaakmutsen dus jullie niet lastigval
vaak als het opgedroogd is kan je het er zo afbreken. ik weet wel kaarsvet van de vloer of kleding is een keukenpapiertje en strijkijzer erop
ik doe het altijd in een emmer en dan heet water eroverheen dan is het er binnen notime van af! evt kan je een zak in de emmer doen en daarna lek prikken dat het water eruit loopt maar het kaarsvet blijft dan zitten in de zak
@denamarkw dat gaat met deze kandelaren een beetje lastig.. zijn redelijk bewerkt enzo.. als ik dan ga breken..breek ik de kandelaar ook etc @lana dat is een goede van die zak lek prikken.. gaan we proberen
Ik heb een hele goede tip voor je. Ik heb die tip zelf namelijk ook opgevolgd en het werkte echt: de kandelaar in een plastic zak een paar dagen in de vriezer leggen. Als je het er dan weer uithaalt, dan kun je de stukken kaarsvet er zo af pellen.
grin... zat net nog te bedenken ..en als ik al mn lades nu uit mn vriezer haal.. maar goed.. waar laat ik dan al mn vriezerspul grin. maar toch bedankt kleine waxine lichtjes houders deed ik btw gewoon in de afwasmachine ...misschien dat iemand anders wat aan deze tip heeft
en met een doekje met goed heet water? (wel zelf handschoenen aan doen ). Of je legt ze nu met dit warme weer in de zon? En dan met een doekje het er af wrijven (het kan dan natuurlijk ook met een fohn ). Wow....ik geloof dat ik los kom...hihi
@moonlight hoe los kom je??? anders heb ik nog wel wat kandelaars in de aanbieding grin Ik ga tips combineren denk ik.. ( zodra ik weer peper in mn achterste krijg dan) emmer met zak en een gaatje erin..en dan kokend water... we shall see