Ook allemaal zo genoten weer van de schaatsprestaties afgelopen weekend.... Ondanks dat Sven nog niet is waar hij wil zijn hebben we toch enorm genoten van zijn schaatsprestaties... Nog meer Svenfan? of schaatsfan? Dit wordt een prachtig seizoen.... Op naar Svencouver!
Hier nog een schaats fan. Heb alleen vandaag gekeken wist namelijk niet dat het alweer begonnen was Schaatsen is ook de enige sport die ik volg.
dniise Sven is ook errug leuk!!!! Ach wie weet ga je er meer schaatsen door kijken en ga je het zelfs nog leuk vinden ook hahaha tamtam Ik dacht al... ben ik de enige schaatsfan hier?? Maar gelukkig... er zijn er meer... Ik kwam er achter doordat het in de gids stond... Normaal zit ik altijd wel te kijken op de site van de KSNB, maar het was nu zooo vroeg... Had er nog niet op gekeken Maar goed... Je hebt niet veel van Sven gemist... Zijn 500 m en 5000 m...
Ik denk dat meneer ook wel graag naar zichzelf kijkt inderdaad Gelukkig maar dat ik 10 jaar ouder ben....
Ach dat mag best vind ik.... Het is niet ergerlijk ofzo... Hij heeft een nuchtere kijk op het leven en staat zijn mannetje... En rake klappen! Wat wil een mens nog meer
Naast dat hij natuurlijk 'leuk' is om naar te kijken ben ik het met Wishgirl eens. Hij is zo nuchter en dat siert hem echt. Hier dus ook een schaatsfan. Kan niet wachten tot Vancouver.
Oooh trouwens... voor degenen die er al stellig van overtuigd zijn of het zich afvragen.... Is Sven naar Sven genoemd??? Nee Sven is niet naar Sven genoemd... Toevallige bijkomstigheid... Ik vind het gewoon een ontzettend mooie naam!
Jaaaaaajaaa... Sven heeft zich gekwalificeerd op de 5 km voor de Olympische Spelen...!!!! Ik had niet anders verwacht eigenlijk... maar ja het moet altijd wel even gebeuren nog ook he... Super!!! Dat wordt genieten met de OS.....
Ik vind wereldbekerwedstrijden doorgaans niet leuk om naar te kijken, maar ach. Tis voor een goed doel he En die reclame van Essent: Ben Cramer? Neeeeeeeeeeeeeeeeee Sven Kramer *proest*
Nou ik ben een algemeen schaatsfan met een favoriet hahaha.. Dus ik kijk wel naar de WB's... maar alleen wat me interesseert zeg maar... Ja die reclame is super he!!!????.... Hahahah met die Ben Kramer... idd PROEST!!!! Ook zoo heel droog: O... En dan met die tweeling... Sven en Sven whahahahaha... Liefs, Wishgirl