Mijn zusje is op het moment bijna 36 weken zwanger. Ze had het sinds een paar dagen erg benauwd. Hiervoor ging ze vanmiddag naar de huisarts, en net belde ze helemaal in paniek mijn moeder, die op dat moment bij mij was, dat ze naar het ziekenhuis moest! Nu zit ik me hier gruwelijk veel zorgen te maken, omdat ik dus helemaal niet weet wat het kan zijn. Herkenbaar voor iemand??!! Of weten wat het kan zijn??
Hoi, nee ik heb geen idee. Wat ontzettend vervelend voor je dat je nu van niets weet. Logisch dat je je zorgen maakt! Sterkte, ik hoop dat je snel wat hoort! digi knuf MamsieM
He bah, kreeg net al via Whats App van haar te horen dat ze een longembolie vermoeden. Jeetje, ik weet van ellende niet wat ik moet doen nu.. maak me echt zorgen!
he jakkes, dat is inderdaad schrikken zo'n bericht. Veel sterkte, voor je zusje maar ook voor haar bezorgde zus. Misschien is het fijn voor je om (samen met je moeder, en/of de man van je zusje) in de wachtkamer te gaan zitten, zodat jullie eventueel met een verpleegkundige of arts kunnen praten als ze bij je zusje zijn geweest? Denk er niet meteen het ergste van. Er wordt goed naar haar gekeken.
Ik heb exact hetzelfde mee gemaakt.. Ze namen bij mij bloed uit m'n slagader en een longfoto.. Ze hadden me gelijk aan t infuus gelegd.. Gelukkig bleek het niet zo te zijn en mocht ik weer naar huis! Ik hoop voor je zusje dezelfde uitkomst! Sterkte!
Precies zo kan het ook zijn! Rustig aan en niet meteen van het ergste uitgaan. De huisarts stuurt haar door om te controleren of er (n)iets aan de hand is. Succes!
Succes met afwachten! Probeer je niet teveel zorgen te maken, je zus is ver genoeg zwanger dat ze de baby zullen halen als dit medisch noodzakelijk is en mogelijk is. Zo kunnen ze dus hun aandacht focussen op de gezondheid van je zus!
Mijn moeder is al mee, haar man is 'gewoon' aan het werk.. ik ga er niet naar toe, heeft weinig zin. Ook kan mijn zoontje daar weinig doen. Ze is nu in ieder geval aan het wachten op uitslag van haar bloed..
Heeft hij geen werk waarbij onderweg is ofzo ?? Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen.... Hier een vriend die onderweg is en die kan niet zomaar 1, 2, 3 met volle bak naar huis rijden als ik b.v in het ziekenhuis lig (goed als ik beval is een ander verhaal ) Sterkte met je zus hopelijk valt het mee!
Heb het met 16 weken gehad. Kreeg een longfoto en een ct-scan, uiteindelijk allemaal voor niets gelukkig. Sterkte met je zus want als het bij haar wel raak is kan ze minimaal een half jaar aan de bloedverdunners.
Ach ja hoort erbij. Kan niet altijd leuk en fijn zijn haha. Hebben jullie vandaag nog ergens last van gehad?
Idd een beetje een rot opmerking!!! Ach ik heb ook al de hele dag last van ribben, zij en kortademig als ik wat doe..... Ach hoort erbij toch?! Vandaag dokter aan de telefoon gehad en hij wilt dat ik morgen toch weer langs kom omdat het nu wel erg lang zeer doet, zal hem morgen het volgende zeggen: Ach het hoort erbij zeggen ze dan! En stel je voor dat het bij haar een longemobolie is, dan zeggen we dus ook gewoon: Het hoort erbij! Een been breken? Ach hoort erbij! Dood gaan? Ach ja hoort erbij! Weet dat dat wel erg ver gaat, maar het is een klote opmerking vooral als je zelf in een situatie zit en je ook niet weet wat het is en maar al te graag ervan af wilt zijn! Maar goed zulke mensen heb je er nu ook eenmaal bij zitten, ACH JA HOORT ER OOK BIJ!
pff..respectloze opmerking zeg. Als ze een longembolie heeft kan het levensbedreigend zijn he, dat besef je ms niet?? En dan nog lollig vragen of andere mensen hier nog ergens last van hebben gehad.