Is het weer zo ver ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pluisjee, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Lieve meiden ,

Is het weer zover ? houd me lichaam me weer eens voor de gek ?
    Als ik uitga van 36 dagen zit ik nu een week voor nod. En sinds in gister moet ik toch zoveel plassen zelfs wanneer ik niks drink !!
    Snachts naar de WC is nu eerder regel als uitzondering. En dat terweil ik normaal nooit naar de wc hoef.
    Ook had ik gister ineens hele kleine kriebeltjes in me buik net alsof ik verliefd was of in een achtbaan zat. Die dag ervoor had ik zown zeunuwachtig gevoel in me buik dat ik er niet eens van kan slapen.

Het is alleen heel moeilijk mijn cyclussen varieren heel erg. Ik kan nu op ze vroegst een paar dagen voor nod zitten , maar ook ruim een week ( wat ik denk). En mijn lichaam is zo gek dat ik het me ook allemaal kan inbeelden en net me ei heb gehad.
    Ik heb gewoon geen flauw idee hoelang me cyclus nu weer is.

Zou wel heel mooi zijn want heb 2 weken terug intake in ziekenhuis gehad ivm wisselende en langere cyclussen. 3 oktober krijg ik alle uitslagen van de onderzoeken vermoeden is starten met clomid ivm kleine eitjes.

Liefs

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    helaas valt er geen goed antwoord te geven :(
    het kan of iets heel positiefs betekenen! (misschien dus wel innesteling ;)) of t kan betekenen dat er toch een ongi aan komt....

ik zou zeggen, als je ongi niet om de hoek is komen kijken over een week zou ik een testje wagen ;)

ik had zelf niet echt kriebels of vlinders, maar wel veel krampjes en steekjes, maar t voelde toch anders dan ongipijn zeg maar.

ik hoop op goed nieuws en ga echt voor je duimen!

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meis

Thanks voor je berichtje. Helaas ken ik me lichaam al te goed dat ik nergens meer op hoop want elke maand was die hoop voor niks. Ook vorige cyclus had ik nergens last van dus dat was ook niks haha.

Ben heel erg emo sinds gister maar dat had ik ook voor nod elke keer. Dus tsjaaaa....

Najaa duimen duimen duimen en er niet aan denken helpt het best ;)

Deel Deze Pagina