Utopia 2 Hallo Dames, Wie kijkt ook ! En wat vind je er tot nu toe van. Ik vind het hele leuke mensen met een eigen visie en persoonlijkheid. Ze proberen er zeker wat van te maken. Alleen bij Jessie zie ik nog weinig uit haar handen komen,maar wie weet veranderd dat nog. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen!
Ik kijk...maar ik zit er nog niet goed in. Ik kan meestal maar 30 minuten zien omdat ik dan net bezig ben met de kinderen.
Wij kijken het ook. Weet de namen alleen nog niet echt. Maandag zei ik tegen mijn dat die ene een buurman en buurman stem heeft en even later werd het daar ook tegen hem gezegd. Tot nu toe vind ik hem eigenlijk ook de minst leuke, hij wil te graag de leiding nemen denk ik en vind hem tot nu toe niet echt open staan voor de ideeën van een ander, bijv van de veganist. Ik vraag me af hoe lang het duurt voor ze in de patronen van Utopia 1 vallen.
Hier ook Laatste dagen wel minder doordat ik soms ook ga werken . Dadelijk de 'krant' lezen. Mike is in ieder geval mijn favoriet. Wat een knappe en lieve man.
Ik die Sanne. Alleen maar klagen en zagen en als ze niet klaagt zit ze met haar armen te zwaaien met van die rare kreten erbij. En dan is ze ik weet niet hoe gelovig maar altijd als ik naar de livestreams kijk zit ze te vloeken.
Ik ga dit doodgebloede topic oprakelen om mijn volgende frustratie te uiten: Wat is die Mike ongelofelijk irritant. Bah.