Ik zit echt vol verbazing te kijken 70k schuld en ze zijn nog niet eens 30 en dan een 2e kindje op komst.
Maarja alles gaat over die man maar dat je zwanger bent betekent toch niet dat je dan niks kan doen? Of heb ik gemist dat ze wel werkt?
Ik heb het deze aflevering nog niet kunnen bekijken maar ik zie zo vaak dat die mensen dan allerlei dure meubels en overtollige spullen in huis hebben, dan denk ik echt van hup op marktplaats ermee. Ik ben heel benieuwd of straks die studieschuld kwijtgescholden gaat worden. Dat zou ik onterecht vinden want het is echt door eigen keuzes. Wel heel erg hoor..zij gaan nooit meer echt goed hier bovenop komen lijkt me als ze dit allemaal af moeten betalen. Dat wordt heel lang schuldsanering denk ik.
Natuurlijk zij kan ook wat doen, maar ik weet uit ervaring dat geen hond je aanneemt als je zwanger bent. Zit een werkgever met zoveel keus uit sollicitanten echt niet op te wachten...
Wat die man van de woningbouw zegt is overigens wel waar. Een ontruiming wordt pas toegewezen bij minimaal 3 maanden huurachterstand.
Ja dat kan ik me idd ook wel indenken ja. Maar ik denk dan meteen aan dingen als thuiswerk (inpakken), losse klussen of invalwerk via uitzendbureau, spullen die anderen wegdoen verkopen via marktplaats, oppaswerk, telefoonmiep vanuit huis ehm.. er zal toch wel iets zijn? Als ik een kind heb en eentje op komst en ik zou schulden hebben dan pak ik alles aan hoor. Of misschien kan het niet door zwangerschapsgerelateerde klachten ofzo. En die vent pfff grow up dude echt En je kunt toch naast een studie ook werken!? Dat is toch juist heel normaal om er een baantje naast te hebben..
Hoe krijg je het voor elkaar, zoveel schuld. Ben even oud als haar, kan mij het niet voorstellen dat je dan al zo diep in de sh*t zit... Daar zit je dus nog minimaal 10 jaar aan vast, lijkt mij. Zullen het zo na de reclame wel horen...
Ik word al onrustig als ik eens rood sta, laat staan als je ca. 70.000,-- schuld hebt. Vreselijk zeg.