Op de 1 of andere manier snap ik er niks van, ik vindt er eerlijk gezegd ook geen zak aan geen spanning niks
Het enige wat nog interessant is om naar te kijken... Emil die een workout doet (Zn hoofd en karakter zijn niet mijn ding, maar that body ) https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/576620_10151086120814838_1051292317_n.jpg
Wow, nee echt iets teveel van het goede voor mij haha... Vond mijn man al vreselijk toen die zo afgetraind was .... Ben blij dat er nu wat spek op zit ! Maar over Utopia, ja wat moet je ervan zeggen? Ik vind t echt een raar programma. Er zijn twee vrijwillig weg, een vervangen en nu moet er alsnog iemand worden uitgestemd? Ja ok dan.. Nee niet mijn ding!
Oké dat gedeelte van paspoort betalen en dan mogen wegstemmen wist ik niet. Had ik daar dus toch gelijk in. Heel jammer dit programma had best leuk kunnen zijn als de deelnemers er echt 1 jaar in zouden zitten, geen wegstemrondes.
Nee dit vind ik veel te gespierd. Hij is uit proportie vergeleken met zijn hoofd vind ik. Hier hou ik niet van.
Ik vind het ook erg jammer dat ze weggestemd kunnen worden. Het was idd veel leuker/spannender/interessanter geweest als ze allemaal een jaar zouden blijven. De voorstukjes van dit programma zijn erg misleidend geweest.
Het ergste vind ik nog dat de voorstukjes het lieten voorkomen alsof ze in Siberie zouden zitten. Zitten ze een beetje in Laren met internet enzo... Jaaaa daaaaaag....
Nou idd! Dat had alles veel leuker gemaakt als ze echt op een eiland zaten met -20.. Ik vind het ook zo raar en irritant dat de herhaling om 7.55 en 14.55 vaak 10 minuten eerder begint. Vandaag ook, een kwartier eerder!
Is er iemand anders ook fan van Rienk? Hij is echt de enige die wat zinnigs te melden heeft én geen ruzie maakt. Wat een verademing vergeleken met de rest die alleen maar loopt te zaniken.
Die foto is zwaar bewerkt.. Die Emiel heeft ook een dikke zwarte pukkel in m'n gezicht die je daar ook niet ziet..