Je zou het haast denken. Wat was dat triest met de postcode loterij. Ze hebben ruzie om de kleinste dingen kopen maar willen wel lid worden van de postcode loterij. Even uitgezocht, maar het wordt idd door hun gesponsord. En dan zo in beeld. Ja in een nieuwe samenleving is internet en de postcode loterij. #triest
Het was ook wel erg duidelijk dat Utopia gesponsord wordt door de Postcode Loterij Idd erg jammer, ook van het internet.
Utopia sneller op tv - Privé | Het laatste nieuws over de sterren [prive] Eindelijk! Ze snappen het! En idd echt belachelijk dat ze lid gaan worden van de postcodeloterij! Hun utopia wordt precies hetzelfde als de wereld buiten utopia.
Toen ik die app tegenkwam dacht ik: leuk! Maar na een aantal seconden stopt het geluid dus ik denk dat je dat alleen met paspoort kan zien.
It's all about the money.. Ik ga echt geen geld uitgeven aan zo'n paspoort om ze 24 uur per dag bezig te zien..
Ik vind het maar niks dat ze er zomaar uit kunnen stappen en dat er dan een andere weer in gaat.. Dit is toch niet leuk zo?
Is het al van de buis? Ze haden Beau van Erven Dorens het moeten laten presenteren.... dan gaat het wat sneller.
Brrrr die Laura is echt een eng en achterbaks mens bah! Word gewoon bang van dat hoofd van d'r! Bizar dat ze Ruud naar huis hebben gestuurd...
Ik vind die laura ook maar niets. Ook de opmerkingen die ze maakte toen ze buiten moest wachten. Van mij mag ze er snel weer uit. Jammer dat Ruud naar huis moest, had ik ook echt niet verwacht.