Dus omdat haar man in het ZH ligt gaat ze er wel (voor 24u) uit maar om afscheid te nemen van haar stiefdochter niet???? Die Andrea mag er van mij echt wel uit. Vanaf het begin af aan al heb ik gezegd dat ze mag vertrekken!
Ik geloof er geen drol van! Dit is vast een manier voor Andrea om heel zielig te vertrekken omdat ze dondersgoed weet dat ze ontzettend fout zit/zat met die kleding! Schijnheil!
Loopt dat programma nog? En? Hebben ze een utopische samenleving gecreëerd? Hoe verdienen ze eigen hun geld nu?
Ze houden een biomarkt, maken en verkopen kaas en houten hartjes en andere eigen gemaakte dingen, geven bootcamps enz.
Vandaag staat er een heel verhaal van de man van Andrea in de Telegraaf. Net zitten lezen Hij is totaal niet blij dat ze in Utopia blijft, hij was het er ook al niet mee eens dat ze naar Utopia ging terwijl zijn dochter op sterven lag. En nu is hij zelf erg ziek en blijft ze toch. Aparte vrouw...
ik vind dat heel slecht als mijn man zou vragen of ik eruit blijf dan doe ik dat. al helemaal als hij ziek is. raar mens, snap niet dat ze er niet uitgestemd is.
Zal me niks verbazen als het in scène is gezet om te shockeren. Het zal me ook niet verbazen als het echt is. Hahaha omg wat een zooitje.
Even sirieus: Je kan toch niet menen dat je niet weggaat voor de begravenis van je stiefdochter , maar je wel 24 uur weg gaat voor je man die ziek is? daarnaast vindt ik het echt ziek dat het verhaal de wereld in is geholpen dat Hakim de schuld heeft van de hartaanval van Andrea's man. Dat zijn echt zware beschuldigingen. & Ik vind die Hakim helemaal niet vreselijk. Isabelle is ook een rat, want ze heeft recht in z'n gezicht gezet dat ze niet op hem zou stemmen en dat heeft ze toch gedaan. & die Aike is nog erger.. Zo even mijn Utopia frustratie haha
Nou... Billy volgende week weer over de toeren omdat ze een brief van haar Brammetje heeft gekregen dat er helemaal geen relatie meer is. Ben benieuwd wie de volgende zal zijn die over Bil heen gaat.... Zat wel weer gebeurd zijn onder het genot van een blowtje? *...Pssst....Nu al kome? Nu al kome??....* Muahaha Ik zie in Utopia liever een potje van bovenstaande dan dat ik die Andrea nog eens op het scherm zie! Die is echt zieker dan ziek?!