Vond het ook echt zon creep!! Terwijl Ruud toch wel best oke is Haar eraf en leuke coupe en volgens mij best om aan te zien dan
Hakim is eruit gestemd las ik net. Jammer! Zou me ook niets verbazen als Paul nu ook snel vertrekt, die kan volgens mij echt niet zonder hem en ze hadden het er al eens over gehad dacht ik, dat als de één weg moet/gaat, de ander ook gaat dan. Hij moet alleen wel zn borg terug betalen dan. Ik vraag me nog steeds af wie die borg van 20.000 heeft betaald? Dan ga je echt niet uit jezelf weg denk ik... Haha
Echt? Arme Paul dan. ...weg maatje. Ik ben er niet treurig om. Vond hem als een vervelend en soms erg onvolwassen ventje overkomen die slecht tegen kritiek kan maar het zelf volop heeft.
Hakik eruit? Had ik op zich niet verwacht maar hij en Paul speelden wel erg onder een hoedje. Meer als andere groepjes vind ik. Denk niet dat Paul er dan nog lang zit en ben wel benieuwd hoe het zich dan ontwikkeld!
Wat vinden jullie nu van Andrea? Gisteravond zitten kijken nu waren ze weer aan het blowen.. Ik vind het echt niet kunnen hoor.
Andrea, bah! Ik kots er echt op... Zielig gedoe... Als mijn man toch ziek was dan ging ik naar huis. Dan zette ik mijn droom opzij... Weer aan het blowen? Ja ik kijk niet live... Zou het leuk vinden live te kijken, maar dan wel op de TV net als bij Secret Story...
ik krijg de kriebels van andrea en van billy. Charlotte kan ik ook niet volgen, die lult ook met van alles mee. Nicolien en Vanessa en Laura lijken mij nog de meest neutrale types. Isabella is een geit Aike vertouw ik ook niet georgio vind ik oke, ruud ook. Emil vind ik soms heel irritant maar andere keren weer heel rustig Paul is een harde werker, ben benieuwd wie nu zijn maatje wordt. Jimmy is volgens mij een echte problemsolver of in ieder geval zo wordt hij neergezet. Joey lijkt me niks, maar goed daar is hij nog te kort voor binnen om dat duidelijk te weten
Owja, Billy moet ik ook niet! Wat een gek mens... Wel zelf overal kritiek op mogen geven maar kritiek krijgen??? Bah! Emil kan ik wel waarderen... En tja, eerlijk is eerlijk, mijn man eet savonds ook een stuk meer dan mij. Is toch normaal dat de een gewend is aan meer voedsel dan de ander? Snap het niet echt... Die Rienk moet ik ook niet, maar aan de andere kant een kei toffe gast. Vind het wel leuk die discussies, gaat hij ook niet uit de weg. En Paul, tja, hem mag ik wel. Is bijna de enige die daar wat uitvoert volgens mij. Ow en Isabelle moet er gewoon uit, word er niet te goed van, klein kind!
Dat blowen was gisteren gewoon op tv ik kijk ook geen streams. Vind het alleen wel jammer dat alles steeds al bekend is in de media etc. Die streams zijn echt geen aanvulling.
De aflevering van gisteren ga ik dadelijk kijken maar ik volg een beetje op facebook wat er zoal gebeurd. Dat hakim eruit is ben ik blij om. Baaah wat een gastje is me dat!!! Ik hem hem nog nooit iets zien doen, nog niks buiten praten, praten, praten en het baasje spelen. En welke vent laat zijn zoontje van nog geen 1 jaar in de steek om een beetje op tv te komen? Vreselijke vent! Ik hoop dat zijn zoontje hem niet meer kent en hij zijn lesje heeft geleerd. Paul vind ik wel oke maar hij liet zich doen door hakim en hakim wilde vriendjes zijn met paul omdat paul tenminste een vent is en iets nuttigs kan doen. Ik hoop dat paul nu wat meer met jimmy gaat optrekken want jimmy is goed in troosten en mensen helpen Andrea? Dat is een heks! Ik denk dat als ze ooit nog eens een kerk binnenwandelt dat de hele kerk haar op de brandstapel wilt gooien
Ik zou echt knállende ruzie krijgen met isabella.. bah! Charlotte vind ik leuk, en ik mag Billy ook wel eigenlijk. Emil kan ik ook wel om lachen. Vind het ergens wel jammer dat Hakim eruit was.. anders wordt t ook zo'n laf dood zooitje
Nou nou, dat is ook wel weer een overtrokken reactie zeg Het was ook niet mijn vriend maar dit zeg je niet. OT: Van mij had dat vrouwtje die zo in to god is er wel uitgemogen. Wat een appart figuur zeg, dr man ligt op sterven en dan gaat ze niet naar huis want dit is haar droom. Leuk zeg, hou je het straks een jaar vol en dan is je man er niet meer.
Ik snap niet waarom Andrea haar mede Utopianen haar niet aanspreken op haar gedrag! Zo'n bedriegster wil je toch niet in je 'nieuwe' samenleving????? Ben helemaal geen Paul fan en vind het jammer dat Hakim er uit is maar die 2 hadden wel gelijk over Andrea!
Dat snap ik nou ook niet! Wat heeft zij dan dat ze er zo makkelijk mee weg komt? Dat hoofd van Rienk als ze weer eens glashard zit te liegen
Utopua heeft weer wat ze willen. Kijkcijfers en vele reacties haha. Ik blijf het wel grappig tv vinden maar het kan ook een beetje te.... Geef mij maar de gouden kooi of big brother trouwens.