Robin mooie vrouw maaaaaaaaaaaaaaaar vind het maar een soort bimbo haha, en ze praat zo bekakt perfect haags. Ben benieuwd wie er gaan blijven en wie er uit gestemd woorden. Hoop nog steeds op Andrea ze moet haar problemen buiten Utopia oplossen en ze heeft te veel gelogen en doe het nog steeds.
Robin moet er in blijven dan kan er nog iets moois(catfight) ontstaan tussen haar en billy Die wil haar er het liefst meteen uit hebben, hihi anders raakt ze haar n**kmaatje kwijt. Een aantal mannen waaronder Ruudje zijn wel onder de indruk van Robin haar voorgevel, en zouden wel een nachtje met de robina,s onder de dekens willen liggen. Robin erin laten aub, dan kan het nog leuk worden
Iedereen zegt maar dat Andrea eruit moet, of Billy. Maar als die eruit zijn is het toch niet meer leuk om naar te kijken? Die Andrea zorgt wel voor leven in utopia. Jimmy werkt heel hard, maar er zit toch helemaal niks in? Ik zie niks van hem. Ik denk dat het saai wordt als bv Andrea of Billy eruit gaat. En als ik moest kiezen tussen Robin of die andere, zal ik voor Robin kiezen. Die andere is zo'n serieus gevalletje. En Robin heeft wel wat te bieden en ze kan zorgen voor leven in de brouwerij. Ik vindt haar wel oke.
Andrea mag er wel uit van mij hoor. Daar irriteer ik mij alleen maar aan. Ik volg de updates via utopiagekte.nl en daar werd gezegd dat billy, charlotte en laura zeggen dat ze robin erin houden. Dus ik ben erg benieuwd of dat ook gaat gebeuren!
Robin er in jakkkk... het draait alleen nog maar om s e x. Ik kijk het graag eens wat anders dan gtst. Maar dit is niet het utopia waar na ik zou willen kijken.
andrea mag gaan hoor , die spoort niet !! En Jimmy mag van mij blijven , nu Paul er niet meer is en denk ik ook niet meer terug komt , hebben ze hem echt wel nodig !!!!
Robin blijft.. Wytze is naar huis. Erg jammer.. Schijnt dat er steeds meer kijkers afhaken en kan mij dat ook goed voorstellen. Zij schijnt ook nogal gemeen te zijn volgens de livestream kijkers. Paul blijft trouwens langer met medisch verlof.
Ik las net dat die nieuwe b*tch de opdracht heeft gekregen om Jimmy naar huis te sturen. Ze gaf aan dat ze geen keus had en Jimmy weg ging sturen. Klinkt logisch want zonder Andrea en Billy zou er een hoop minder drama zijn en daar kicken ze op. Wel heel oneerlijk en ik stop met kijken als het zo geregisseerd gaat worden.
Ik ben een live stream kijker. En Robin is zo vreemd poppetje alle draait om mooi zijn. ze gaan als het goed is ook in de playboy. Ze is op zich niet onaardig en geef haar een lichte kans ze is er toch in gekozen door de groep. Het kan wel voor spektakel gaan zorgen! Samen met Lot. Ze zeggen dat ze een hechte groep zijn en soms zie je dat ook, maar vaak is er veel geroddel. En Jimmy er uit is ook niet mijn keuze. Maar met Andrea krijgen we wederom binnen kort spektakel. De cijfers van tv zijn niet de belangrijkste de live stream.s die maken het spel compleet. S avonds kijk ik met mijn oordoppen in en surf verder rond op internet . Soms geef ik commentaar of praat mee. Eens wat anders dan gtst of het journaal maar het kan ook zo zijn dat ik binnen een paar weken mijn intresse verliest licht helemaal aan het spel. Dat het geregisseerd woord sommige storen zich daar aan. Maar het is al in the game daar heb ik niet z.n moeite mee. Wel bijvoorbeeld S e x dat vroeg woord uit gezonden van Billie en Ruud. Ze zijn wel via een brief op het matje geroepen dat ze meer aan de me kijkende kinderen moeten denken. En daar ben ik het volkomen mee eens.
Hij is er idd uit gegaan. Helaas. Echt een lieve man. Ze gaan hem echt missen. En nu zitten ze met die Andrea op gescheept hoop dat ze voorlopig geen nacht normaal kunnen slapen. Dat ze weer gaat spoken en de bewoners op de kast krijgt hebben ze( verdient). Ik blijf wel kijken net zo lang tot ze er uit is. Dan ga ik een feestje vieren.
Nah, dat vind ik onzin, eigenlijk. Als je wilt voorschrijven hoe iedereen zich moet gedragen, moet je geen reality-programma maken, met tig camera's die álles volgen. Ik geloof er ook eigenlijk weinig van, omdat ze de types er echt op uitzoeken. Ik vind het sowieso vrij gemaakt allemaal. Jammer wel, want het concept vond ik echt heel tof.
Begrijp je eigenlijk niet helemaal wat vind je onzin? Mijn zoon is groot genoeg om te kijken. Ik als zijn moeder vind wel dat er meer op gelet moet woorden. Je hebt zeker iets gemist. Pas was er een kidsclub op Utopia. Ruud en Billie waren tijdens dat bezoek van Bil gegaan, De kinderen hebben het niet gezien. Maar het had zeker wel gekund. Vind je dat onzin dan? Als ze kinderen op het terrein hebben dat ze daar wat van mee moeten krijgen. >?
Je kunt soms op de livestream ineens krijgen dat de cam switched en laat dat laatst nou op een n**kende ruud en billy gericht zijn. En je kan niet eens zelf de cam kiezen. Ze pikken er enkele cams uit waar je uit kunt kiezen. Af en toe verdenk ik ze van een vergadering want staan alle streams ineens alleen op de koeien gericht aan..... Het is vermaak op de verveelmomenten maar ik kijk de laatste week nog weinig. Wytze had juist meer voor vermaak kunnen zorgen want die wilde toch proberen utopia te krijgen als waarvoor ze zeiden te gaan staan. Ze kiezen een kant die volgens hun meer kijkcijfers zal maken maar dat zal vast tegenvallen
Goed, dat je het gaat liggen doen terwijl er een 'kidsclub' georganiseerd wordt (maar daar ging het vorige bericht niet over), dát kan niet, maar je kunt als programmamaker van een reality-programma ook niet zeggen dat ze rekening moeten houden met kinderen die kijken. Naast dat ik het absoluut geen programma voor kinderen vindt (die blijkbaar niet groot genoeg zijn om te kijken, als er dingen in voorkomen die ze niet mogen zien) en helemáál niet begrijp waarom die de livestreams zouden moeten volgen, is het hele idee van het programma gewoon weg, als je 'gedragsvoorschriften' op gaat stellen. Dan moet je een soap schrijven en mensen laten acteren, dan heb je precies in de hand wat er gebeurt en kun je ervoor zorgen dat het verantwoord is voor iedereen. Maar goed, zo'n soort programma is dit niet.. Ik vind dat gewiebel onder de dekens (die pijp-scene is nooit op tv uitgezonden, toch?) overigens minder schokkend dan de woorden die af en toe uit die mensen komen, of het slaan met bezems
Jou kind niet nee die is zeker nog te jong. Maar mijn kind kijkt tv als ik niet thuis ben bijvoorbeeld. Of kijkt via internet En hem kan ik het niet meer helemaal verbieden. Hij woord 14 in november.!