@pnirmal (kan ff niet quote) ik had het niet alleen over de tv kijkers maar ook over de live streams. Ze moeten wel kijkcijfers hebben anders is er geen programma. Daarnaast zijn er ook veel live stream kijkers die nu niet meer willen kijken zeker nu jimmy eruit is. Hij is een van de populairste in utopia. Maar well played van john de mol want het grootste inkomen valt nu weg. Dus moeten ze weer iets anders verzinnen. Het programma is echt niet wat ik ervan verwacht had. Het was een stuk leuker geweest als het wat primitiever zou zijn. Daarnaast is het voor de utopianen erg lastig. Ze willen een goed lopend bedrijf zijn maar juist omdat alles te zien is zullen ze dat denk ik nooit worden. En dat is erg jammer. Het word nu idd een soort big brother en had dit programma toch iets hoger qua niveau verwacht. Maar goed ik kijk gewoon lekker verder. Dat er soms dingen zijn die door de regie bepaald worden maakt mij niet eens echt uit. Alleen dat stemmen nu zodat Jimmy eruit ging, ja dat vind ik wel jammer!
Ik vind het heel bizar dat de publiekslieveling er zomaar uitgestemd kan worden door een nieuweling. Eigenlijk zou die immuniteit horen te krijgen!! Jammer hoor dat Jimmy eruit is.
Ja het valt mij ook wel wat tegen. Ik kijk meer de live streams. En het zou anders moeten gaan de winnaar van de week en dan de stemmen anders regelen gisterenavond barsten zo wat de bom ook in de groep want er zijn een stelletje prinsjes en prinssessen hoor en de werkende daar woorden alleen maar afgestraft. En letterlijk een knettergeke vrouw laten zitten die hulp nodig heeft!! En dan een play mate raar om naar te kijken.
Wat waardeloos zeg dat Jimmy eruit is. Wie gaat zijn werk nu doen. .... Vind dat hele fotoshoot gedoe maar niks. Utopia is voor mij ook een beetje hoe Rienk en Nicoline er in staan. Vind die Robin ook niks toevoegen behalve een paar memmen. Is er op de streams al wat bekend over het standpunt van Rienk mbt de shoot? Heb alleen gisteravond de uitzending op tv gezien en de opmerking gehoord dat hij er uit wilde stappen als het die kant op ging.
Iemand t filmpje gezien dat Emil Robin voordoet hoe ze een koprol moet maken? Ze kan het gewoon niet, en zit alleen maar aan haar haar te frotten.. Ze staat dan echt ZO voor lul. Echt geniaal. Utopia - Video - Slaventijd krijgt een vervolg
Ik vind het echt sneu voor Paul hoor. Jeetje vraag me echt af of meneer Emile nog meer naar de voorgrond gaat treden. Beetje een gluiperd hoor.
Oww paul niet meer terug? Veel beterschap voor hem. Vond hem een hele goede gast. Jimmy eruit Wat gaan ze zonder die 2 doen in utopia? Het waren de enige 2 mannen die eigenlijk niet gemist kunnen worden!!! Of nu paul eruit is hebben ze eigenlijk 1 man te kort he?! Misschien mag er een andere oude utopiaan terug komen? Hopelijk willen ze dan jimmy terug hebben
Robin wilde jimmy er niet uit! Ze wilde andrea weg maar moest van de regie jimmy eruit stemmen Talpa verwijdert manipulatie filmpjes van Utopia | Utopia nieuws
Wat waardeloos is dat zeg! Zou de regie dat echt bepalen? vraag me af hoe lang het dan nog op de buis blijft. Wat slecht. Las op een ander forum dat Billy had gezegd dat ze van de regie in oktober eruit moest. Nah ik vind dit zó raar!
Blegh ik ben Robin nu al zat. Met haar zeikstem.. Hoe ze tegen Rienk praatte op zo'n kinderlijke manier..
ja idd dom ding die robin, zoals ze gister ook deed over dat rienk zijn oren en ogen dicht deed omdat hij het er niet mee eens was. jeetje wat ging ze daar over door zaniken. las gister dat paul morgen weer terug komt!
Paul Lenten die momenteel al ruim twee weken ziek thuis is vanwege een blaasverlamming komt vrijdag (tijdelijk) terug naar Utopia. Niemand weet hoelang hij in Utopia zal blijven. Wellicht komt hij de bewoners persoonlijk mededelen dat hij definitief niet terugkeert in de reality serie. Waarschijnlijk dus dat laatste..hij heeft namelijk voorgoed een katheter.
Oh my....echt hè die Robin.....zo belerend en mutsen. Bleghhh alles behalve een aanwinst. Die shoot gaat toch niet door dus naar huis maar weer, dat is de beste oplossing. Vind het voor Paul echt niet tof. Zonder hem en Jimmy wordt het behoorlijk lastig!
Ik ben ondertussen afgehaakt, vond het steeds minder en minder worden, die robin is echt verschrikkelijk.