Utopia

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Imensa, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ben benieuwd hoe lang Robin nog de schijn kan ophouden en wanneer we de echte Robin te zien krijgen ;)

2. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Dit verwoord mijn mening over haar :)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Uppie Paul is geweest. Heeft rondje bewoners gedaan en gaat weer weg. Kiest voor zijn gezondheid en terecht. Bewoners sommige hebben het er moeilijk mee. Maar ze komen er wel uit.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O en er is een nieuwe bewoner Ron. Op het eerste gezicht een prima man. Wel kaal.!!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

haddden ze beter Jimmy erin kunnen houden

6. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Jimmy was een toffe vent maar denk dat er met deze nieuwe nog wel wat beleven valt.
    Vind alle nieuwe op nicoline na geen aanvulling op de groep. Beetje slap boeltje zonder eigen ideeen/initiatief:)

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Is het wat? Die nieuwe bewoner?

8. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ja denk t wel alleen voelt emil zich zichtbaar van zn troon gestoten haha

Gisteravond laat naar de live streams gekeken.. was zeer vermakelijk bijna iedereen was dronken. Vind alleen Laura echt een eng meisje Brrr die was knetterlam en schijnbaar nogal opgewonden dus die probeerde elke vrouw in huis te versieren. Ze vroeg aan Robin of Robin het met Georgio zou doen in het huis waarop Robin antwoordde dat ze zeker geen seks gaat hebben in t huis.. Robin was een gebakje aan t eten met haar vingers en likte dit vervolgens "sensueel" af. Laura werd helemaal gek hahaha "en zou je het wel met mij doen??" Waarna Robin hard en plagerig begon te lachen. Vervolgens kwam Georgio voorbij met slagroom aan zn vingers en wilde dat alle vrouwen dit sensueel van zn vingers ging aflikken. Alleen Robin deed dit.. voor de rest was Georgio erg luidruchtig, emil erg nuchter en riencoline alleen met elkaar bezig.
    Ik heb me vermaakt hahaah

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Was Vanessa ook dronken? Ghehe

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hahaha wat een club bij elkaar.
    Dat van Emile had ik wel verwacht.
    Was net een beetje het mannetje toen Hakim en daarna Paul weg gingen, komt er nu een nieuwe bedreiging voor hem. Nou ja misschien dat hij nu eindelijk eens gaat laten zien wat hij daar nu eigenlijk echt doet;)
    Ik ben benieuwd. Laura mag van mij wel naar huis die is alleen maar eng.
    Robin krijg ik nog geen hoogte van behalve het feit dat ze zichzelf erg interessant vindt;)

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ach het is echt een stelletje aparte figuren bij elkaar. Gisteren ook de live stream gekeken. Vanessa was nuchter Ron ook. Wel een aanwinst voor de groep en niet zo stil als Jimmy hij praat gewoon rond uit en werkt keihard. Emiel kan het volgens mij wel redelijk met Ron vinden. Vannacht hadden ze gesprekje en de blokhut leek op die van de opa van Emiel.

Robin. Ze hebben er echt werkelijk waar helemaal niks aan een barbie pop zonder inhoud. Ze is kapster buiten het play b gebeuren maar voert geen klap uit. Lot is een roddeltante eerste klas billie vind ik maar een enge vrouw. Ja schatje goed schatje brrr. Ruud is de pipo van het stel. Lijkt hersenloos,

En toch vind ik het wel leuk Geef ook regelmatig commentaar in de chat of bij de krant!

Wel vind ik er veel nare mensen tussen zitten mensen constant beledigen ( de bewoners) s t o e p h o e r bij voorbeeld of z w e e f t e e f. Veel pubers denk ik in de chat.

12. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Nee die heeft haar lesje wel geleerd ;)

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Joey en Lot gezoend in bad?? Oh my..

14. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik vind Ruud toch wel echt geniaal hoor, haha.

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Wat rustig hier zeg!!
    Anyway.....ik lees op een ander forum dat de vriendin van Joey per brief heeft laten weten dat hun relatie voorbij is. Ze had wel verwacht dat hij wat zou doen maar niet zo snel al.
    Baby Charlotte wordt daar wel blij van.
    Joey is er niet heel erg beduusd van want die zit aan de memmen van Robin in bad:D.

16. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Net goed. Moet ie maar niet vreemdgaan.

17. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hahahaha werd ook wel tijd dat er eens iemand aan Robin ging zitten, vond het al lang duren ;)

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Andrea naar huis..
    Weet niet wie ik er liever in had, maffe Dré of Dennis.
    Gruwelijk wat een gast. Blaft nog net niet

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jjeehh eindelijk andrea naar huis .. joehoeeeee

20. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Robin had eerst mogen gaan maar Andrea is ook geen verlies, alhoewel ze nog wel voor verassingen had kunnen zorgen haha.
    Vind het maar een mafklapper met een te grote bek die nieuwe.

Deel Deze Pagina