Oooooo ik ben niet de enige gek die hiernaar kijkt hahaha 😄 Las vanmorgen dat Emil er uit is gestapt! 😳 jammer hoor ik vond het een van de leukste!!!! In tegenstelling tot een paar anderen lees ik net haha
emil is er echt uit Voor hem keek ik nog! Paul en emil waren mijn favorieten. Wel een topvent Ben nu wel benieuwd wie de leiding gaat geven, emil was er best goed in
Ik ben ervan overtuigd dat het vertrek gescript is. Ik vind het geen toeval dat een worstelaar tijdens het gala zei ik zie je in juni weer in de ring. Ik vond hem heel nep overkomen sinds het vertrek van Paul. Hij zou het goed doen als acteur.
Ben dus niet de enige die dit vond. Ik geloof er niks van en denk dat elk vertrek in scene gezet is. Als erkend acteur zou hij ook nep overkomen, beetje teveel camera gefocust
Maar zijn meisje zal dit toch niet faken over heel Nederland? Net als Paul. Zulke dingen fake je toch niet?
Ik denk niet dat zijn meisje faked maar het vertrek is geen toeval....die avond voordat hij de brief kreeg had hij al tegen Vanessa gezegd " ik heb mijn best gedaan hier"... En de reactie van Vanessa toen de brief kwam..." jongens kom allemaal hier"... terwijl de brief nog dicht zit. Normaal wordt ook niet iedereen bijeen geroepen voor persoonlijke post. En dan heb ik het nog niet over zijn reactie. ..zó niet echt... Vind ik dan hè.
Hmmmmm zou het echt in scène zijn gezet? Had daar nog niet bij stil gestaan (naïeve ik ) maar moet de aflevering van gisteren nog even terug kijken dus zal extra goed opletten hihi
Het nadeel van de uitzending is dat het dramatisch gemonteerd wordt. Op de live streams is het veel anders.
Ben al heel lang afgehaakt van dit programma,maar had het toevallig deze week aan staan. Toen er allemaal annuleringen binnen kwamen voor bed and breakfast,vanwege de s.ex parij van billy en ruud. In die aflevering had ruud het over alvast solliciteren ivm de volgende stemming,dat 1 van hun twee er mogelijk uit vloog. En dan lees ik nu jullie reactie's op de "vrijwillige vertrek"van emiel. Hierdoor krijg ik het gevoel dat het doorgestoken kaart is. Dat het regie bang is ruud of billy eruit gestemd word,en dus emiel maar laten vertrekken. (kan ook zijn dat ik veelste achterdochtig ben )
Trouwe Utopia kijker. Volgens mij is het vertrek van Emil absoluut niet gescript. Zijn vriendin heeft een ziekte waarvoor hij naar huis ging. Wel wordt vantevoren gescript wie de 2 nieuwe utopianen zijn en wie ze weg moeten sturen. Zo is bekend geworden dat Robin dus wel Jimmy eruit moest sturen van t programma. Dan bleef Andrea langer zitten en was er meer drama
De livestream van Emil was erg heftig hoor. Je zag echt zn pijn en verdriet. Ik kon er geen 2e keer naar kijken!
OOoooooo ben nu wel heel nieuwsgierig haha zo echt even terug kijken,...... Maar denk idd wel dat het door aan elkaar monteren veeeeeel spannender is dan de livestream maar goed dat is logisch anders zou het wel saaie tv worden. Nu blijf ik in ieder geval kijken
Emil had al aangegeven weg te gaan zodra hij " zijn ding" had gedaan. Dat zijn vriendin ziek is was al bekend voordat hij erin ging en ook aan haar heeft hij gezegd dat hij na het worstelgala terugkwam. Het schijnt dat hij ook door de productie gevraagd is voor het programma en zich niet zelf heeft aangemeld. Dat zegt dan al genoeg. .. Net als Jimmy die maar een paar maanden verlof had....en daarom weg moest. Hoe dan ook. ..de regie heeft een grote hand in het geheel en stuurt een heleboel. En toch blijf ik kijken
En Emil is ook een acteur, en de rest is ook bijna allemaal al eens op tv geweest. Ik geloof niet mee zo in de echtheid van het programma. Maar toch is het leuk om af en toe te kijken. Grote twijfels: zijn Utopia bewoners zichzelf of acteurs - Nieuws.nl