Hmm ik weet nog niet wat ik ervan ga vinden.... Eerste aflevering viel tegen iig Het is maar goed dat ik er niet inzit, want ik zou al flinke ruzie krijgen met een aantal (rienk vooral)
haha ja mijn man werd al gek van me.. hij praatte elke keer over 'zn meissie'. waarop ik weer zei; maar toch zoen je een ander
Weet nog niet echt wat ik er van vind. Die bewuste zwerver is wel knap op te zien maar zijn karakter is ( vreemd) hij hoort echt bij Utopia haha. Dat met die kleding allemaal zagen ze er dik uit neem aan dat veel dubbel kleding aan gedaan hebben ze liepen zo stram haha. En bij de kisten zag ik een zak ( plastiek) met kleding denk dat ze wel iets van kleding mee kregen. Het lijkt wel op bb. Maar dit een jaar lang moeten kijken vind ik lang erg lang. En daarom alleen al zal ik het waarschijnlijk niet tot het einde afkijken. Omdat het zo lang duurt.
ik vind dat ze vanuit het programma, zulke mensen (ouders met kleine kinderen) ook niet zouden moeten toestaan.
Walgelijk. Heb er niets van gezien maar de koppen gisteren en vandaag op de verschillende sites bevestigen wel m'n vermoedens; BigBrother aftreksel met alleen maar aandachtsgeile mensen. Bah bah bah. Verbaas me er eerlijk gezegd over hoeveel mensen er nog naar (denken te gaan) kijken
Ik had er wel wat van verwacht eerlijk gezegd maar heel veel dingen leken mij in mijn ogen totaal niet echt en voor op gezet. Erg jammer, maar er waren te veel dingen waar van ik dacht hhmm ja ja tuuuuuuurlijk..... Zo'n grote productie (toch?) kan haast niet nep zijn maar toch had ik het idee naar script reality te zitten kijken. Allemaal een bepaalde rol aangemeten, te veel toevaligheden... Die "zwerver"(wat een nette verzorgde en vooral niet stuk gelopen voeten voor iemand die al meer dan een jaar op blote voeten over straat zwerft goh..) Het jonge wilde meisje, Paul de aannemer met een "klein hartje" die overal om huilt (en wel vreemdgaan) Giorgo het feestbeest, Billy de kunstenares.... Hoe en waar de kisten werden gevuld en de reacties van de thuisblijvers (de meesten dan) Ik weet niet of ik het ga volgen maar denk het haast niet! Maar misschien zit ik er wel helemaal naast en zijn we over een paar maanden allemaal verslaafd met zijn allen
Nou ik ga er niet meer naar kijken heb ik besloten. Mij leek het interessant om te zien wat voor systeem ze zouden opzetten maar dat is niet waar het blijkbaar om gaat. Er gaat er een vreemd (al dan niet opgezet) en dát is wat ze de media in gooien om meer kijkers te trekken? Dan kijk ik wel naar gtst, daarvan weet je tenminste dat het nep is.
Paul en Billy?? Man en ik dachten serieus dat zij veel ouder was! Ze is lelijk opgedroogd vinden wij..
Het is naar mijn mening gewoon big brother maar dan primitiever. Met de bijbehorende scharrels, groepjesvorming en roddels (wat volgens het voorstukje vandaag al volop gaat gebeuren) Ik zie ze dit niet een jaar volhouden en zoals de voice-over zegt 'een perfecte samenleving creeeren' (of iets in die richting) zie ik al helemaal niet gebeuren.
Vaag hoor. Vanaf het eerste moment dacht ik die Billy moet je in de gaten houden zoals ze die Paul ging troosten bij de kraan. Nu hoor ik dat ze zoenen onder de douche.... En die zwerver? geloof er niks van. Die komt zich dan regelmatig laten pedicuren bij zijn vader zeker.
Ergens ben ik wel een klein beetje teleurgesteld. Had er meer van verwacht, niet deze Big Brother rip off. Het concept is namelijk wel leuk, en leek me erg interessant om te volgen. Overigens irriteerde ik me al aan een aantal personen ... die opgelegde gelijkheid, dat gejank over alcohol ...
Nou wat een tegenvaller inderdaad! Het had zo leuk kunnen zijn, maar ik denk niet dat ik nog een keer ga kijken.
Ik vind het wel vermakelijk en ik ga het wel kijken. Ik hou wel van reality programma's. Wat ik wel bizar vind is dat die Paul als een klein kind stond te huilen bij de stallen omdat hij zijn vrouw mist... (Hysterisch huilende mannen: BAH!) Om vervolgens nog geen week later met Billy de douches in te duiken!! :-o Erg vermakelijk dus. Al erger ik me nu al kapot aan die zwerver, ookal heeft hij hele goeie punten. Die gast is gewoon geen groepsdier.
Hij had wel een punt, ookal willen wij natuurlijk allemaal dat ze kneiterlam worden en rare dingen gaan doen