Ik begreep dat hij komend jaar op blote voeten gaat lopen. Maar goed dan nog.... z'n baard ziet er ook wel te verzorgd uit . Ik vond het nu al saai, die gesprekken zzzzzz. Ik ga het niet volgen en al zeker geen jaar.
Wat een verschrikkelijk laag sensatiebelust programma. Ik had me er veel meer bij voorgesteld eerlijk gezegd. Dit is gewoon een andere locatie van big Brother, de bus, de gouden kooi enz enz
er zit nog een heel groot gebied tussen niet drinken en kneiterlam zijn. En dingen op voorhand verbieden werkt gewoon averechts ... Maar goed, ik heb nog nooit zo'n "nette" zwerver gezien, dus ik geloof daar op voorhand al niet in.
Ik heb ook gekeken en vond er geen ruk aan. Sorry, maar zo ongeloofwaardig! die Paul, 4 kinderen achter latend, vrouw knuffelen, en een week later vreemdgaan? sorry hoor...of ze hebben een open relatie maar dan nog vind ik dat je je gezin niet zo voor l*l zet. Als ik de types eerder had gezien, en niet alleen dat gebouw (ofzo) waar ze in zaten had ik nu al niet gekeken vermoedelijk. Net als wat Strijkkraal zei, het had een interessant programma kunnen worden, maar dit waren vnl. aandachtsgeile types, nee hoor, jammer voor mij al geflopt, maarja, had misschien niet zoveel moeten verwachten van sbs, mijn naiviteit hihi, had Ned3 het gemaakt was het ws. heel anders uitgepakt
Exact wat ik ervan denk. Had zo graag de groepsdynamiek bekeken van mensen die echt een samenleving gingen opbouwen. Ik verwachtte een dictatuur Maar dit is gewoon simpel en plat vermaak
Precies. Ik ook. Het had echt een vreselijk interessant sociaal experiment kunnen worden. Maar ik haakte af toen de groep begon over "zullen we de wereld laten zien dat het ook anders kan"... ... barf ...
Ik denk dat het gewoon 1 grote stunt is van sbs een soort kamara's maar nu worden wij in de zeik genomen. Koetje mag ik je aaien whieeee jankk jankk ...
Zwaar verlies voor Utopia's Andrea - Privé | Het laatste nieuws over de sterren [prive] Pff als ik wist dat mijn stiefdochter ziek was en dood kon gaan was ik echt thuis gebleven. Rare mensen zeg !! Als mijn vent dit deed had die ook weg kunnen blijven niemand wil alleen zonder zijn partner zijn met dit verlies!!
Vind het programma een beetje ongeloofwaardig. Die zwerver ziet er wel erg netjes uit. En iemand die zn vrouw zo mist en vervolgens na een week al vreemdgaat?? Lijkt me eerder in scene gezet. Maar oke...
wat ik zo appart vond, is dat die 'zwerver' al een tijdje dingen had verzameld (vuursteentje e.d )die hij nodig zou kunnen hebben in utopia. Hij wist toch dat ie niks mee mocht nemen, En nu die toch een kist mocht vullen......, had ie dat al klaar staan bij zn vader ...wat toevallig zeg!!
Ja heel jammer dat het zoiets wordt weer. Stom ook van de producent, want ik weet zeker als ze "normale" mensen hadden ingezet die echt van plan waren dat psychologische aspect naar voren hadden gebracht, dan weet ik zeker dat ze een kijkcijferhit hadden gehad. Dit idee had zoveel beter uitgewerkt kunnen worden.
Saai programma ik dacht dat ze echt niks zouden hebben maar ze hebben alles ja en ook nog 10.000 euro. Beetje jammer. ..
10.000 euro is niks voor zoveel mensen die niet veel hebben! Ik denk dat het heel mooi gaat worden! Er komen ook elke maand nieuwe mensen bij he?
Nou ja echt nieuwe mensen er bij is het niet... Er wordt iemand ingewisseld... Er gaat er 1 uit en dan komt er een nieuwe in... De groep blijft uit 15 man bestaan
Dat zal wel maar wat ik dacht toen ze zeiden nieuwe beschaving is op een eilandje (niet in Nederland -.-) alleen met gereedschap wat dieren voor eten enzo(fokken) en ga jij je 1 jaar maar redden. Dat zou nou een mooi programma zijn geweest. Niet nou je mag alles van huis meenemen in een krat en je hebt water/gas en je kan geld verdienen en hebt nog geld om dingen te kopen. Sorry maar vind het een super stom programma en volgens mij is het allemaal gespeeld want wie gaat nou de 1e dag al een vrouw zoenen terwijl je een vrouw en 4 kinderen thuis hebt, dan ben je toch niet goed in je kop. :/ Ow en een vriend van mijn man had zich ingeschreven en kreeg terug dat hij afgewezen is omdat hij te serieus was... like wtf.
Wat een egoïstische vrouw he?! Iemand achterlaten waarvan je weet dat ze binnenkort waarschijnlijk sterft en dan ook nog vragen aan haar familie om dat dan niet te melden aan haar als het zo ver is. Hoe egoïstisch ben je dan, ze moet zich diep schamen.