Dan hoop ik dat ze geen bereik hebben midden in het bos! t geld zal wel snel op zijn zo! Het is geen overleven zo als ze alles kunnen krijgen wat er anno 2014 te koop is. Kijk als ze hun eigen internet hadden aangelegd was het heel wat anders geweest! Zelfs de mensen in big brother hadden het zwaarder.
Was ik vorige week nog positief gestemd over dit programma... Nu vergeet ik steeds te kijken. Jammer dat het niet is zoals ze aankondigden.
Vanochtend was John de Mol op 538. Jaaa de show is een succes want hij is al in gesprek met meerdere landen voor verkoop van de formule. En daar gaat dit allemaal om. Ik denk dat John de Mol het tot in de treure door zal laten draaien, ook al kijkt er geen hond naar, puur omdat ie er goud geld mee kan verdienen. Het is niet voor niks dat de deelnermers tussen 2.500 en 20.000euro borg moesten betalen, misschien hadden ze al voorspeld dat de meeste mensen het na een paar weken beu zouden zijn.
Het is vereedelde versie van big brother brrrrr. Ik heb de eerste afleverin 10 minuten gekeken en zapte toen elweer verder. Vind er niks aan
Ik wordt niet goed van die Paul.. Bah Bah.. En die Andrea met der gezweef, nee das ook niet mijn ding.. Maar verder, vind ik het best leuk om te volgen.. Gewoon hersenloze tv
Hersenloze tv is ook heeel leuk (sommige) hahaha Ik vind paul echt een egoist! Zo heb je natuurlijk over iedereen wel wat,daar zijn ze vast op uitgezocht hahaha Ik zou het niet uit houden met zulke(en hun vast ook niet met mij)
Nee idd, ik ben er ook niet voor gemaakt ik zou er knettergek van worden daar.. Steeds dat gezeik om van alles.. Pffff
Sommige gezeik snap ik nog wel, zoals dat Paul een broek kocht voor zichzelf.. Daar zou ik ook echt niet blij van worden. Maar een heel drama omdat iemand bid? Jezus laat lekker bidden en draai je kop om
Ik vind het ook leuk hoor om te kijken! Even lekker dom tv kijken Vind Paul ook niet zo leuk hij gedraagt zich als 18 brrr krijg de kriebels van hem. Vind het ook een beetje te zweverig worden.
Harold gaat vandaag naar huis! Dat is dus al nr 2! Die Billy vind ik echt jak, met haar gekus de hele tijd. En Paul, die had ik ook de kop van z'n romp getrokken. En Hakim ook!
Wat ik ook jammer vind is dat de tv zo achter loopt, weten nu al meer dan een week ofzo dat Lindy naar huis gaat maar ze gaat maar niet