Zwangere Rotterdamse (26) doodgeschoten op Curaçao | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Oeff, 26-jarige vrouw was zes maanden zwanger en op vakantie op Curaçao toen ze terwijl ze in een auto zat met haar partner en vier kleine kinderen (waarvan minimaal 2 van henzelf) werd beschoten vanuit een andere auto. De vrouw en kindje dat ze droeg zijn overleden. De man en twee kinderen (4 en 5 jaar) liggen in het ziekenhuis. De aanleiding is onduidelijk. Jeetje, zeg...
Heel erg! Er zijn geen woorden voor die gasten! Sterkte voor de nabestaande. UPDATE 2: Bloedbad op Curaçao na wraakactie voor moord op rapper | Crime Nieuws
Huh hebben ze het kindje toch kunnen redden waar ze zwanger van was. Je zal maar zo ter wereld komen 🤐 Wat een drama zeg.
Heftig verhaal. Maar dus en de zwangere moeder met baby en het kind van 3 doodgeschoten voor afrekening die zwager heeft gepleegd? Lekkere schoonfamilie dan! Tjonge jonge.
Verschrikkelijk! Ik las alleen op een andere nieuwssite dat er ook een pistool in hun eigen auto is gevonden. Als dat klopt, vraag ik me wel af hoe dat dan precies zit...