Uitgerekende datum 29 oktober --- Suus1982: 3e kindje 1 november --- Ilona85: 2e kindje 1 november --- Petrea: 1e kindje 2 november --- Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Siep81: 2e kindje 4 november --- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 november --- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november --- BurningKarma: 2e kindje 9 november --- Behappy: 1e kindje 10 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 10 november --- Thea: 3e kindje 10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 11 November --- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling 11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november --- Suus14: 1e kindje 12 november --- Mama88: 1e kindje 14 November --- Ikke175: tweeling, zkh bevalling 15 november --- Snowbird: 1e kindje 16 november --- Lolalo: 2e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 november --- Juliaaa: 1e kindje 18 november --- Patje20: 2e kindje 19 November --- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling 21 November --- Joyce86: 2e kindje 24 November --- Niesje123: 3e kindje 25 November --- Samantha89: 1e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling 29 november --- Lauras1983: 2e kindje 29 november --- Nora86: 2e kindje 30 November --- xspookyx: 3e kindje 20 meisjes, 12 jongens 2x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 19-10 Ladylola, 36 weken check 22-10 Jel, gesprek met de gyn over 'hoe nu verder?' 29-10 Ladylola, mogelijke dag van inleiding! Bevallen 10 oktober --- Ikke175: van twee meisjes met 35+0 wk
Joepie! Deel 4. Hier gaan als het goed is alle baby's geboren worden! Tenzij we in een week 5000 berichten aan elkaar lullen natuurlijk. Ik zal nog even reageren op de reacties uit het vorige topic. Die andere kan wel gesloten worden dan toch? @ Nora, er is al een nieuwe aangemaakt en niet door mij. Toevallig voelde ik vanmorgen een raar soort krampen in mijn buik wat doet lijken op indaling. Echt van die lichte weeen of zo.... Dus misschien gaat dat dan eindelijk gebeuren hier. Dat je 1 van de laatsten bent zegt natuurlijk niks over wanneer je bevalt. @ Be, denk het niet hoor. Zat juist eerder aan Petrea of zo te denken. Omdat het daar al wat rommelde toch?
Dit zijn de mensen die allemaal actief meeschrijven, helemaal onderaan staan degenen die het minst actief meeschrijven hier, af te lezen aan de aantal berichten. joyce86 631 Jel 621 Behappy 572 burningkarma 444 Ladylola 418 Nora86 286 Suus83 257 Maytje 228 Jindster 187 Juliaaa 179 ikke175 159 NathalieD 147 Lissa80 140 Petrea 133 onzewens 91 Beckje 71 MandyM 70 siep81 43 patje20 35 Suus14 32 snowbird 26 Thea23 20 Hilli 17 dinh 16 ilona85 14 heyitsme 14 Isis857 13 suus1982 12 Niesje123 9 Bessie Turf 9 Djingo 9 celleke 6 missillie 6 Lisanne 6 melaniiej88 5 Joy1506 3 xspookyx 3 Malikam 3 juna86 2 rensje 2 Devilschase 1 girl13 1 patricia111009 1 Er staan er ook een paar tussen die hebben 'ingebroken' in ons topic om even wat te zeggen tegen iemand, o.a Devilschase.
@Jel ja petrea kan ook natuurlijk daar rommelde t al idd. Ach we moeten maar afwachten maar vind t zolang duren haha
Morning kletskousjes!! Nou niemand meer ontploft zo te zien voor het andere topic haha. Hier een aardige nacht gehad. Wel er veel uit om te plassen maargoed das standaard nu! Vandaag eignlijk nog geen idee wat ik ga doen! @jel succes met je broer vandaag die gaat verhuizen nu toch! Balen dat je zelf niet eff om een hoekje kan kijken omdat het te ver is of ben je bang dat je schrikt? @petrea succes bij de gyn! @lady spannend alsje zo alles al ingepakt hebt! Ben benieuwd hoe je nieuwe onderkomen zal zijn! Ohh bah shoarma normaal eet ik wel redelijk knoflook maar nu shoarma begin al te kokken aan het idee en normaal gaat er altijd wel een kapsalonnetje in hoor haha @joyce zo trots op de kleine meid met de tandarts haha 100 pagina's terug Grote wasjes kleine wasjes stop ze in de wasmachine!!! Nee hier niet om 5 uur wassen opvouwen hahaha Bijna nieuw topic er is dus al een nieuwe gemaakt! @nora moest jij vandaag ook naar de dokter toe of echo? Succes in ieder geval! Word echt dement hoor dus hang me er niet aan op als ik het verkeerd heb! Hier schijnt het zonnetje en bij jullie? Verders nog plannen?
Hier was ik weer, ben om half 8 nog ff gaan slapen en heb toch nog geslapen tot half 10 of zo....toen was de wasmachine ook weer klaar en kon (mocht) ik weer verder. Ik herken dat dus helemaal niet van mezelf hoor dat ik alles af moet hebben en klaar en schoon en.......raar iets die nesteldrang maar aan de andere kant ook wel handig, heb continu alles aan kant en hoef ook nie zoveel in ene te strijken of vouwen haha. @ petrea, veel succes bij de gyn, las al dat het om 10 uur was. Ben benieuwd wat die zegt ivm vruchtwater. Denk ook wel dat het niet zo lang meer duurt bij jou, miss wel de volgende. @ jel, jij mag ook de volg zijn hoor, geen idee of ze gaan inleiden als er nog niet echt is ingedaald. Indaling voelde ik hier trouwens wel heel goed maar bij een 2e zwangerschap is dat wel weer anders geloof ik omdat het pad al een keer geeffend is? @ nieuws topic, is dus al gemaakt. Dit wordt zkrs te weten ons babyboom topic, kan nie missen..... @ nora, succes bij de echo vanmiddag en als laatste uitgerekend wil nie zeggen als laatste bevallen he! @ lady, das zkr lief van ML dat ie alles al in de auto heeft staan. Zover ben ik nog nie, de luiertas en koffer van mij staan al wel ruim een week klaar in de hoek van de slaapkamer, klaar om mee genomen te worden. @ was vannacht, tja....lag maar te draaien en te woelen en dacht hiermee maak ik ML alleen maar wakker, dan ik me beter nuttig maken. Ik wilde dus niet opstaan en voor de tv of laptop gaan zitten, vandaar! @ weeenopwekkers, ach daar wacht ik nog wel ff mee tot na de 40 weken.....vind dat ik nog wel zo lang moet kunnen wachten.
Zullen we met zijn alle dan een dansje doen voor petrea misschien dat dat werkt?! En gelijk een dansje dat dr keelpijn over gaat
Yeah t nieuwe topic!!! tjonge deel 4 gewoon al weer... Jel spannend, t kan heel goed dat dit het begin van eht indalen is... Is toch vanaf de 36 e week ongeveer. Lady wat lief zeg van hem dat ie alles al klaar heeft staan. En iig is hij goed voorbereid... ik heb t wel verzameld maar t zit nog nie in een tas... Wave voor de wavers!
Ik meld me ook weer in het nieuwe topic!! Wij gaan echt hard!! Nu nog opschieten met die baby's haha Was twee is bijna klaar. Wilde de stofzuiger ter hand nemen maar kreeg last van harde buiken. Nog maar ff laten staan dus. Wil eigenlijk heel graag de slaapkamer opruimen, maar mijn vriend ligt nog te stinken. Dan maar slapen...
Jeeeetje er is gisteren echt veel gekletst hoor! Me telefoon bleef maar meldingen maken van nieuwe mails hahaha.. Ik ben nu alweer vergeten wat er allemaal is gezegd in het oude topic haha, ik word echt dement! Hopelijk kan ik na de zwangerschap wel wat meer onthouden maar ze zeggen dat je geheugen nooit meer zo wordt als eerst... helaas! Ik zit ff niet meer zoveel op zp aangezien ik bijna op me limiet van internet zit (op me telefoon). Heb namelijk nog geen internet in me huisje, heeft iemand nog tips voor een goede internetaansluiting wat niet al te duur is? Wave voor alle wavers (ook voor mij jeeej)
@ Lady, succes! @ Jindster, omdat het ver is. Ik ga nu geen uren meer in de auto zitten, dat zie ik niet zitten. Zijn toestand blijft een beetje zo, als het echt kritiek was, dan was ik natuurlijk gelijk gekomen. Tis 2 uur en een kwartier rijden. @ Onzewens, tuurlijk het kan ook. Maar dikke kans dat er straks iemand als eerste gaat bevallen waar je het nog niet van verwacht had. @ Suus, ik vond dit indalen eigenlijk al vrij laat. Maar het zou kunnen. @ Mandy, geen idee welke internetaansluiting nu echt de goedkoopste is. Spannend met Petrea, die moest om 10:00 uur bij de vk (of gyn ) zijn he?
Jaaaaaaaaaa! Ik ben er ook!! Jel we goed ons best gedaan in t vorige topic zie ik @mandy die meldingen kan je uit zetten he! Ik werd helemaal gek van die mailtjes! @petrea moest er om 10.00 uur zijn ja. Wat een lekker weer he! Ik word er helemaal vrolijk van!! @indalen volgens mij is hier de kleine ook nog niet ingedaald, nog nix van weeen gevoeld. Af en toe hare buiken.
Bij mij begon indalen ook pas anderhalve week geleden hoor... nu ligt ze wel nagenoeg vast... maar die pijn blijf ik wel voelen ook al is ze ingedaald.. ik heb pas sinds vandaag lekkende borsten en ik echt melk geef... Daar heb jij al langer last van he... Ben ook benieuwd wat ze tegen Petrea zeggen... hopelijk voelt ze zich snel beter.. jullie nog plannen??? hier n poetsdagje!
Ik tel af voor petrea 1 2 3 follow the leader leader leader follow the leader hahaha @jel ja snap ik niet eff naast de deur!! Ik denk ook dat er iemand dalijk gaat bevallen waarvan je het nog niet verwacht had!! Kleine is hier ook nog niet ingedaald wel ietsjes gezakt maar nog niet echt gek veel kleine moet ook minimaal blijven zitten tot 38 weken hahaha dan is papa thuis @mandy geen idee!! Dat regelt manlief allemaal wij hebben kpn alles in 1