Wij hebben vrijdag avond een auto gekocht en overgeschreven de bedoeling was om maandag te vertrekken alleen nu wachten wij op kenteken bewijs dat pasje na hoelang zal je die hebben? Ben bang dat nog even gaat duren
Binnen een week ontvang je die. Maar je kunt toch het overschrijf bewijs mee nemen? Ik weet natuurlijk niet waar je naar toe gaat, maar als je een paar dagen binnen NL blijft dan zou ik dat meenemen.
Volgens mij is het overschrijfbewijs voldoende binnen Nederland tot de het binnen heb. Voor het buitenland durf ik niet te zeggen. Mss morgen even het rdw bellen?
In nederland heb je genoeg aan het tenaamstellingsbewijs. Ga je naar het buitenland heb je wel het pasje nodig. Voor 4 uur de auto overgeschreven krijg je het pasje de volgende werkdag binnen anders wordt het de werkdag daarop.
Precies dit. Hadden het pasje ook de dag na de koop binnen. Verzekeringspapieren duurden een stuk langer.... Dat lijkt mij ook wel belangrijk om mee te nemen op vakantie?! Of heb je dat al wel gekregen?
We gaan buiten europa dus hebben zeker het kenteken bewijs nodig maar als het xe volgende werkdag verzonden zou worden zou het dus dinsdag worden hoop het zo Echt dom dat daar niet eerder aan gedacht hebben zeg Verzekering kan je gewoon groene kaart uitprinten
Wij hebben afgelopen donderdag een auto gekocht en hadden op vrijdag al pasje binnen. Zelfs pas om 6 uur omgeschreven, dus stond er echt van te kijken! Op zaterdag hadden we overigens de groene kaart.
Wat fijn zo snel De auto is vrijdag na 18 u overgeschreven en op maandag bezorgen ze niey dacht ik Hoop echt dinsdag. Ik zal het jullie nog laten weten
Misschien gekke gedachten zou je het rdw kunnen bellen situatie uitleggen en dat je misschien bij hun op een kantoor ergens een pasje kun halen?