Zo dames, hier dan ons nieuwe topic met aangepaste naam... want jawel, zoveel topics en 2 jaar verder zijn we inmiddels allemaal mama!!! Hopelijk gaan we in dit topic weer verder met samen allemaal ons lief en hopelijk zo min mogelijk (omdat het er niet is, niet omdat we het niet willen horen ) leed met elkaar delen. En wie weet hopelijk zelfs een meeting ergens eind van de zomer begin najaar!! Lijkt mij iig helemaal geweldig! Liefs Miek
Hallo meiden, eindelijk even goed internet! Vanavond gaat het dan gebeuren hoe moeilijk ook... wij gaan thuis slapen en laten onze meisjes achter in het ziekenhuis (ze zijn in goede handen maar toch) Beide van het infuus af Nu hopen dat Fenne het zelf leeg drinken van de fles snel aankan... Ze is echt een prematuurtje nog hierin. Ninthe zou morgen naar huis hebben gemogen! Helaas kunnen we niks anders als afwachten en er voor ze zijn in het ziekenhuis. Met mij gaat het steeds iets beter, de wond ziet er mooi uit en doet elke dag iets minder pijn. En wat ben ik trots op die papa!! Zal ik dan maar eens een foto spammen van onze wondertjes...?! http://www.zwangerschapspagina.nl/at...v-dsc01244.jpg
BBtje, ik had de foto inderdaad ook al op FB gezien, wat een prachtige wondertjes zijn het toch!!! Meis, heel veel sterkte, hopelijk mogen jullie meiden ook snel mee naar huis zodat jullie gezinnetje compleet is. Heerlijk is dat het om je mannetje ineens als papa te zien... ik kreeg weer helemaal vlinders van mijn mannetje toen ik hem met Thijsje bezig zag ( en soms nog steeds) Dikke knuffel!!!
Heb de foto's op facebook mogen bewonderen maar wat een knappe meiden.. wat zul jij genieten!! Nog even en je kunt dubbel en dwars genieten als zal dit moment van alleen thuis slapen moeilijk voor je zijn,....
Goedemorgen mama's @Annemiek hahaha veel te nieuwsgierig he die kleintjes, ben benieuwd wat jij krijgt als knutselwerkje voor mamadag. @BBtje hoe is het gegaan meis je 1e nacht thuis zonder je meiden? Moeilijk he om ze achter te laten ondanks dat je weet dat het het beste voor ze is. Hoop dat ze gauw met jullie mee mogen naar huis zodat jullie eindelijk eens kunnen gaan genieten. @Meeting lijkt me zo onwijs leuk om jullie nu eens eindelijk allemaal in het echt te zien en ook de beebs heb der zin in hoor @Ikkedus hoe is het met jullie lekker aan het genieten dat je man thuis is. @Dnise hoe gaat ie met jou meis zijn je eierstokken al weer wat gekalmeerd? en al klaar met je meubeltjes?
Hihihi wherona.... eierstokken gekalmeerd... ik denk niet dat ze nog te kalmeren zijn voor Dnise.. als t eenmaal in je hoofd zit dan krijg je het er moeilijk weer uit.. tenminste... bij mij..
Hai hai, Zo ik heb jullie weer gevonden......super idee van een nieuw topic!!! En idd nu zijn we allemaal mama.....wauw er zijn echt momenten geweest waarin ik er weinig vertrouwe meer in had. BBtje, wat zijn het toch een pracht meisjes. Fijn om te lezen dat je wond al veel minder pijnlijk is. Nu hopen dat je beide meiden het super blijven doen en dat ze snel naar huis mogen. All, vanavond uitgebreide reactie, want Isa wil haar flesje en daarna gaan we ramen zemen........lijkt het misschien niet meer mistig.
Gevonden! bbtje, wat een prachtige meisjes! Hoe is het gegaan vannacht? Annemiek, heerlijk foto's van je mooie mannetje! Wherona, lekker shoppen voor de kleine man. Ik gebruik de draagdoek nog veel. Vindt ze heerlijk De kuur is gelukkig aangeslagen. Vandaag is ze weer lekker naar het kdv. Ze heeft denken we hooikoorts, arm meisje er blijft haar weinig bespaard!
@Michelle hihi nee vrees het ook voor Dnise. Soms verlang ik ook wel weer naar een zwangerschap hoor vond het zo geweldig en zeker omdat ik ook niet zo heel erg veel last had ervan. Maar we moeten toch nog effe wachten eerst Davey en dan zijn zusje @Dreumesmama gelukkig dat ze wel weer aan de betere hand is. Hooikoorts is niet echt prettig voor volwassene veel aan te doen maar is dat voor de kleintjes ook? Blijft der inderdaad niets gespaard @Zafira tot vanavond @ll Davey is niet echt meer aan het hoesten zal meer zijn dat hij zich verslikt door het vele kwijl en daar dus van moet hoesten ook zijn neusje is vrij en toch nog steeds het zagend geluid . We kijken het deze week nog effe aan anders toch maar weer eens naar de huisarts en wellicht toch nog effe naar de kinderarts want ik begin het vermoeden te krijgen dat Davey bronchitus/astma heeft of aan het ontwikkelen is. Zit niet echt in de familie 1 tante heeft astma meer nie
BBtje, hoe is het met jou, je mannetje en jullie meiden? Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Wherona, ik ben ook benieuwd naar ons eerste knutselwerk Zafira, ik was er ook wel geregeld bang voor hoor. Maar gelukkig is het uiteindelijk bij ons allen gelukt! En blinken je ramen weer? Dreumesmama, fijn dat het weer de goede kant op gaat met je kleine meid. Hier een zielig manneke, dachten we eindelijk van het spuugen af te zijn... nu spuugt hij en is zijn poep nog dunner dan water. Verder wil hij maar niet slapen en heeft hij af en aan verhoging. Hij ligt nu op mijn arm met zijn oogjes half dicht, te vechten tegen zijn slaap. Vanmiddag om 16.50 uur even langs de huisarts. Ben al aan het kijken of ik voor morgen iets kan regelen, normaal gaat hij naar het kdv als hij geen koorts heeft en er geen last van heeft mag hij wel komen, maar hij lijkt er inmiddels wel steeds meer last van te hebben. Hopelijk kan oma morgen oppassen en anders mijn collega mijn dienst overnemen...
annemiek hoest met Thijs? zo sneu ziek mannetje heb je ORS in huis voor het geval dat (tegen uitdroging) bbtje wat een prachtige meisjes!!! heb je er nog meer op FB? ga meteen ff spieken smelt echt van die kleine mopjes. goed te horen dat Ninthe al zo haar best doet met drinken. nu hopen dat fenne ook zelf snel kan drinken dames nog bedankt voor jullie felicitaties op FB 28 jaar alweer
Ikkedus, nog niet in huis, misschien van de week wel ff halen. Was volgens de HA nu niet nodig. Het lijkt vanmiddag gelukkig wat beter te gaan met Thijs. Volgens de huisarts valt het allemaal gelukkig wel mee. Hij heeft even gekeken voor uutdroging, maar daar is gelukkig absoluut geen sprake van. Het kan een virusje zijn, of gewoon wat last van zijn darmpjes. Hij vermoed dat het ook nog wel eens tandjes zouden kunnen zijn hihihi. Voor nu adviseert hij om kleinere flessen te geven en dan wat vaker, dit tot dat zijn buikje en darmpjes weer tot rust zijn en hij niet meer zo spuugt en geen diaree meer heeft. Hopelijk werkt het.
Fijn dat je het ook gevonden hebt Dnise Gelukkig gaat het hier met onze kleine man weer iets beter. Hij lijkt minder te spuugen en zijn poep is ook weer wat vaster. Dus hopelijk slaapt hij vannacht goed en is het morgen weer een stuk beter met hem. Hij ligt nu iig lekker te slapen. Vanavond tussen de 2 late voedingen samen in het grote bad geweest, dat vond hij echt leuk Dus voor herhaling vatbaar
Zo nu eerst even reageren, want anders is het alweer een dag later. Dreumesmama, ik had begrepen dat KMA en hooikoorts heel vaak samen gaan. Aangezien jouw meisje nog meer allergieen heeft is die kans denk ik dus behoorlijk groot. Wel erg zielig voor haar. Zijn er voor hele kleine kindjes ook medicijnen voor of weet je dat niet. Dikke knuffel iig. Wheroon, toch nog maar een keer naar de huisarts dan mmet je vermoedens. Hopelijk valt het mee en is het gewoon nog een nagolf van zijn verkoudheid. Ennuh een zusje voor Davey. Annemiek, gelukkig dat Thijs zich weer wat beter voelt. Ik zit net de foto te bekijken en zie ineens dat hij al meer haar heeft als Isa . O ja moet tot grote schaamte bekennen dat het nog steeds lijkt alsof het mistig is haha. Buuf kwam langs en zijn gezellig in de tuin gaan theedrinken haha. Ook nog even lekker gewandeld in het zonnetje. Na ja misschien morgen zemen haha. BBtje, is er al een beetje een richtlijn wanneer je meiskes naar huis mogen. Rust maar goed uit en laat je verwennen door je kraamzorg. Echt als je zo'n lieverd heb als ik ga je haar nog missen haha. All, hier eigenlijk weinig te melden, lekker van het mooie weer genoten vandaag, dus eigenlijk weinig tot niks gedaan haha. Morgen weer een dag toch?! Ikkedus, en heb je al een datum geprikt dat je spiraaltje eruit gaat? Hoe gaat het met Hannah, foto Michelle, hoe gaat het met jouw pracht kindjes? En heb je zelf alweer een beetje de rust gevonden waar je naar op zoek was.
Zafira, groot gelijk dat je heerlijk van het weer hebt genoten. Had ik hier ook wel graag willen doen, maar vond het nu belangrijker om het Thijsje makkelijk te maken, dus die heeft vooral veel bij mama gelegen. En ach vandaag weer een dag Als het nat is lijken zijn haartjes al heel wat, maar droog zit er ook nog niks hoor hahaha, ze zijn gewoon lekker licht van kleur en droog valt dat niet zo op Volgens mij heeft BBtje nog geen kraamzorg, die krijg je meestal pas als de kindjes thuis zijn, en als ze langer als 10 dagen in het ziekenhuis liggen, moet je behoorlijk goed verzekerd zijn om dan nog kraamzorg te krijgen helaas. Thijs heeft vannacht super geslapen, heb hem net om half 7 gewoon wakker moeten maken Heb hem nu maar heerlijk in de kinderwagenbak liggen zodat ik dadelijk zo kan vertrekken richting KDV en als hij slaapt kan hij lekker doorslapen. Vanmorgen alleen een plasluier en weer een vrolijk ventje, dus hopelijk was het bij Thijs ook maar een eendagsvirusje net als bij papa en mama het geval was. Ik heb gister nog even met BBtje gewhat's appt, Ze heeft vooral erg veel last van haar buikwond, het is natuurlijk ook niet niks zo'n keizersnee, er staat niet voor niets 6 weken herstel op. MAar dat maakt het niet minder vervelend en pijnlijk helaas. Ze kan/mag gelukkig veel rusten op een bed bij haar meiden, om de 3 uur verzorgt en voed ze ze zelf dus dat is wel heel erg fijn. Ninthe zou naar huis mogen, maar Fenne nog niet, die drinkt vaak 1/3 niet op en dat krijgt ze dan via de sonde. Ze hebben er voor gekozen om de meiden bij elkaar te laten.
Annemiek, fijn dat het met Thijs weer helemaal beter gaat. En bedankt voor de update over BB. Maar heeft ze dan ook helemaal geen hulp thuis?? Dat is toch mega heftig na een keizersnede, zelfs al na een gewone bevalling. Is haar man nog vrij, of moet hij alweer werken. Nu maar hopen dat Fenne ook snel op eigen kracht haar flesje leeg kan drinken, dan heeft ze haar gezinnetje compleet thuis. Begriip wel dat ze de meiden bij elkaar wilt houden, ze hebben tenslotte ook al die tijd in haar buik geleeft bij elkaar.