verloskundige praktijk houten en kraamzorg bij ZIN vanaaf lekker uit eten bij casa die david met mn collega's heb er nu al zin in
Mijn VK was UVC Utrecht, een buitendienstpraktijk van het WKZ. Er zijn verschillende locaties daarvan. Tot 36 weken had ik 1 vaste VK daarna elke controle een andere dame. Ik had kraamzorg van Babycare. Was een leuke meid! Uiteindelijk beviel ik in het WKZ met een spoedks nadat ik op 5 cm bleef hangen. Setti, veel plezier vanavond! Ik ga zo naar de gyn in Diak Zeist.
Succes Truus! Had ook zin kraamzorg maar bij een volgende kies ik een ander vond ze erg slecht, heb drie kraamhulpen gehad en de dag nadat Julian geboren was kwam ze pas om 10 uur wij wisten mijn God niet wat te doen.
Ook wij hadden Zin kraamzorg en wij zijn zeer te spreken erover! We hadden van tevoren een persoonlijk intakegesprek waar alle bijzonderheden en wensen doorgesproken zijn.Na het telefoontje dat ik bevallen was en naar huis mocht(ben in het DIAC Utrecht bevallen) was het meteen geregeld.De eerste dag is er een kraamhulp geweest die 1-malig kwam,en de rest van de week hadden we een kei van een kraamverzorgster.Ik had de nodige ellende maar we zijn super opgevangen!! Ik denk dat elke Kraamzorg instelling zowel goede als minder goede ervaringen heeft.(helaas maar ja). Truus,veel succes en sterkte vandaag!!
zin waren wij heel tevreden over maar mijn bevalling ging zo snel: alles bij elkaar 4 uur en 20 min. dat de partus assistentie niet 5 min later had moeten komen anders was ze te laat geweest!! verder had ik een wat oudere vrouw en ook van de oude stempel en daar was ik erg blij mee.
Fijn Truus! De kraamvrouw die ik als laatste 3 dagen had was ook zeer fijn, die wist mij gelijk de doorgronden en remde mij af. Dat was heel fijn en van haar heb ik het meeste geleerd. Die andere tja had geloof ik niet zo veel plezier in haar werk. En over degene die we 1 dag hebben gehad maar niet te spreken. En er waren mij meer uren beloofd maar door tekort ging dit niet door ook erg jammer. Ik wist ook niet dat er een andere kwam waren ze vergeten door te geven dat soort dingetjes allemaal. Fijn dat jullie er wel goede ervaringen mee gehad hebben.
het zetten van de verdoving is niet fijn en het word ontzettend heet in je doos haha! Maar van de Mirena kan ik het geen pijn noemen, 1 ongikramp en hij was er zo uit! Gaan effe koffie drinken bij nichtje in maarssen en daarna huisje kijken!
heet??? van de verdoving?! spannend, nou mop we horen het wel... ik hoop dat het snel raak is! misschien zijn we wel tegelijk zwanger (whahaha samen de prenetal op zijn kop zetten)
Fijn dat het goed is gegaan Truus!! Spannend nu! Hier ook Zin kraamzorg... Ben benieuwd Qua vlos had ik Utrecht West... fijne mensen ook! Iemand van jullie toevallig ook cursus gedaan bij de zwangere zaak?
nee bij vitras vitaal voor en na de bevalling truus hihi heet in je doos??? je zegt t echt lekker droog haha fijn dat t verder goed is gegaan
ok thnx voor jullie reacties....mag dus helaas niet zelf kiezen Fijn Truus dat het goed is gegaan, lijkt me nou helemaal niks zo'n spiraaltje
ik ben er wel bij gebaat geweest tijdens de bevalling wist ik niet meer hoe ik moest ademen omdat de rugweeen zo heftig waren en ik 8 cm ontsluiting in een uur had ben ik op de ademhaling van mijn vriend gaan ademen en hij is ook mee geweest naar de (pufclub) hihi maar als ik t niet had gedaan dan had de vk me vast wel geholpen hoor dus of t nou echt nodig is??
Hahaha dat hete kwam omdat ze aan het wegbranden waren met een soort schaafje dat onder stroom staat. Werd best wel heet vandaar! Jaa leuk, samen babyshoppen!
wegbranden Ohh brr... dat klinkt echt enne de prenatal is leeg geloof ik... Gisteren heeft mijn vriend nog even de prenatal geplunderd omdat ie vond dat we na dat gesprek een leuk cadeautje voor onszelf hadden verdiend kwam met super leuke kleren thuis haha...