Owww wish spannend.. ik ga duimen draaien voor je.. Enne heb nog wel een kv2voor5 voor je liggen Lekker genieten van je vakantie miss!!
Hihi ja ruim 3 kwartier..!! Kwam door een brug die open stond... Ik heb pas in september vakantie ik mag dus nog ff maarrrr wel binnenkort weekje ziekte wet die ik ook beschouw als vakantie
zo en dat voor een brug! Blijdorp was de moeite waard las ik op hyves? Wij gaan volgende week naar de beekse bergen met Joey. Hij vond het in Amersfoort ook zo geweldig, dus dit park zal ook wel in de smaak vallen!
Ja blijdorp was erg leuk ondanks de drukte ( Lees het was gigantisch druk ) Maar erg geslaagd vanavond even foto's op hyves zetten als k optijd terug ben zo ff naar mn schoonmoeder... Owwhh ik wil dus ook heel graag naar beekse bergen lijkt me zo gaaf..!!
Hoiii, Ik ben weer wakker @Miss...lekkerrrrrrr vakantie!! Geniet ervan! @Chivay....lief dat je nog een test voor me heb liggen maar wacht ff af tot morgenochtend en dan fiets ik naar de Etos Echt spannend he
Ja ik ben een raar mens...weet je wat het is....zolang ik niet test heb ik nog hoop Ik kan het me zo niet voorstellen dat het raak zou kunnen zijn. Maar morgen ga ik echt testen
Kom net thuis en zie een veeg bloed in het inlegkruisje:x:x:x Balen hoor...wel vreemd hoe deze dagen verlopen zijn...donderdag en vrijdag menstruatieklachten daarna niet meer en nu op dag 30 ongesteld.....zucht....
dat dit gewoon een adertje is wat knapte. Bij een zwangerschap is alles heel goed doorbloed van binnen.
Ohja zou kunnen ja ff afwachten maar weer,tis iig wel heeeel weinig...lijkt alweer gestopt. Heb net voor de zekerheid ff 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten besteld op internet,heb ik ze morgen in huis
Spannend Wish... Hopelijk geef ik je niet te veel valse hoop... Ik dacht ook dat ik door moest voor de volgende ronde.. Is bij mij ws een innestelingsbloeding geweest, of geknapt adertje.. Dacht ong..., maar uiteindelijk had ik genoeg aan 1 inlegkruisje...
wisch ow lijkt me leuk zeg is t niet alleen vervelend steeds je dag en nacht ritme omgooien? ik duim voor je dat je toch een posi test gaat krijgen meid. en dat dit gewoon innestelingsbloed was ofzo mis c lekker vakantie!!!!!! hier heeft de oppas van de maandag voor de zoveelste keer afgezegt dus we hebben de knoop door gehakt en haar voorgoed afgezegt en dus gaat ze per 30 aug ook de maandag naar het kdv!!! ik baalde goed en ze hebben nu nog geen plaats op haar eigen groep waar ze de woe en vrijdag zit dus de maandag zit ze op een andere groep :x
Hoi allemaal, Het heeft doorgezet hoor Helaas maar volgende ronde beter Baal nu wel dat mn cyclus nu zo onregelmatig is...het begon zo goed.Nu maar met ovutesten aan de gang anders heb ik echt geen flauw idee meer wanneer vruchtbare periode is. @setti....de nachtdiensten zijn heerlijk rustig op het moment,alleen omschakelen naar weer "normaal"ritme is weleens vervelend ja. Balen zeg dat je zo'n oppas had waar je niet op kon rekenen!
Wish, jeetje daar had ik niet aan gedacht! Setti, balen zo'n oppas! Hier hadden wij ook zo'n gastouder... @all, vandaag huisjes gekeken. Antilopespoor 114 staat hoog op ons lijstje. En er wonen veel bekenden met kids, ik ben helemaal verliefd. Kan geen linkje plaattsen met mn foon, morgen word er naar mn lappie gekeken. Hij staat op funda, dus als jullie het leuk vinden: ben benieuwd naar jullie mening!