hoi meiden, hebben jullie allemaal een leuke dag gehad?! @chivay, spannend! vreemd idee he dat jullie de 29e jullie kleine prinsesje er (opeens) is...
Hoii dames, Hoe gaat het vandaag met jullie? Hier lekker hoor...de rode duivel is de deur weer uit en ben lekker aan het genieten van mn vrije dagen Heb beetje mot met sensitest.nl,heb maandagochtend testen besteld en volgens hun heb je ze dan de volgende dag in huis...nou NOT!! Heb ze nog steeds niet. Ben nu over en weer aan het mailen met ze....Vraagt die kerel:Wanneer wilde je beginnen met testen? Pfffffff wat gaat hem dat aan! Ik wacht vandaag nog ff post af en anders steekt ie die testen maar ergens waar de zon niet schijnt! hahahha
idd wat gaat hem dat aan zeg!!! waar hij t lef vandaan haalt om t te vragen. verder gaat alles goed vandaag weer mn mamadag gehad ben donderdags altijd vrij
Ja rare vent he van sensitest.nl maar pakketje is binnen hoor Lekker zeg mamadag vandaag!! Hopelijk heb je ervan genoten.
nou niet echt bijna de halve dag in de auto gezeten eerst naar mn beste vriendin met haar pasgeboren zoontje en ik had via markt plaats een schommelstoel van graco gekocht in goirle ik dus daarheen maar wel batterijen meegenomen om daar te kijken of hij t wel deed en deed hij dus niet ik balen voor jan lul daar naar toe gereden. die dingen zijn nieuw 200 en ik mocht m voor 50. hij was echt nog als nieuw er zat zelfs nog garantie op dus die mensen gingen zelf er mee terug. daarna voor mijn vriend in nieuwendijk verlaginsveren voor zijn auto opgehaald. pfff ik was gebroken en in de avond nog naar babydump andere autostoeltjes gehaald voor na de maxicosi want daar zat 15% korting op. gelukkig heeft lisanne veel geslapen gister en heeft ze er niet veel van meegekregen wat fijn dat je eindelijk je testen binnen hebt. nog ff gedult en dan kan je ermee beginnen. spannend zeg
Goedemorgen! Pff wat een nacht! Joey werd wakker om 1.00 en helemaal over zn toeren dus tussen ons in gelegd. Wij allemaal weer in slaap, hoor ik ineens een knal en hard huilen. Was Joey door ons bed aan het kruipen geweest en van het randje af gevallen....
Jeetje Setti, een hele rit gemaakt voor niks! Misschien gingen die mensen er vanuit dat je niets bij je had om te testen? Iig wel vervelend en je hebt je kilometers weer gemaakt! Wish, gelukkig zijn ze binnen!!!
Goedemorgen allemaal! Jeetje setti,wat een dag heb jij gehad En Truus gebroken zeker na zo'n nacht? Heeft Joey zich niet bezeerd toen ie viel?
ik heb er 80 euries voor betaald er zitten 6 schommelstanden op, 2 trilstanden, verschillende melodietjes, timer gister was ik dus voor dezelfde wezen kijken in goirle maar die schommelde niet en die mocht ik voor 50 hebben maar ik betaal liever wat meer en dat tie t dan doet. deze zijn nieuw bijna 200. heb de bon en garantiebewijs erbij gekregen dat zit er nog t/m september op!!! nu moet ik alleen morgen een foto maken met lisanne erin
goedemorgen even een foto van lisanne in de schommelstoel en binnen 5 min sliep ze alweer hihi Bekijk bijlage 88006