ja dat geloof ik truus, hou hier ook mn hart vast als we gaan verhuizen. We puilen zowat uit dit kleine huisje haha
Wish, ja dat geloof ik haha! Juffie, we zijn op zoek in Maarssen maar nog nergens het 'ja' gevoel bij gevonden.
qua verschillen van gewicht daarom dacht ik dat he bah zeg reflux!! gelukkig dat t nu wel beter gaat. spuugt hij ook nog?
Wat spannend zeg Vreemd he dat je weet op welke dag je kleintje komt!! Succes met de laatste voorbereidingen!!
Hallo dames Ik meld mij ook hier als utrechtse, woon in Maarssen. Ben hier niet geboren maar heb het ondertussen reuze naar mijn zin in de provincie Utrecht. @Truus; Gezellig dat je hier ook wilt komen wonen? Broek of Dorp?
nu zijn er meer Utrechtse meiden leuk hoor!! @ Dees Wat leuk dat je een tweede krijgt, Gaat alles goed?
@juffie; Hier gaat alles redelijk, ben wat meer misselijk dan ik gewend was bij de zwangerschap van Beau. Verder gaat het prima, het begint nu steeds meer door te dringen dat er wederom een klein wondertje in mijn buik groeit. Alles is wederom spannend
Het Truus, haha ja ik hier. Zag ineens wat voorbij komen over de Utrechtse dames Maar gezellig joh, misschien worden we wel buren....hier ook woonachtig in Broek.
Gezellig hier!! Welkom Dees! Wij willen volgend jaar ook naar M'broek verhuizen Heb hier altijd gewoond,woon nu al 6 jaar in Zuilen in piepklein appartementje Ben net wakker...zometeen naar de kapper en vannacht weer werken8)
welk gedeelte zit jij? Kampen, sporen, stede? Zou gezellig zijn, maar misschien vind je me irl helemaal niet zo lief! Waar loop jij nu onder controle? Chivay, nog een paar uurtjes! Ik denk aan je morgen!
@Wish; Hoi!! Hebben nu ons. appartement te koop staan, wil alleen nog niet zo vlotten met de verkoop helaas. Nu met de 2e op komst is een eengezinswoning wel makkelijker. @Truus; In de kampen Hihi, je kan maar zo gelijk hebben maar ik heb geen idee. Ik loop nu onder controle bij de Gyn in het WKZ en bij de VK....praktijk in spechtenkamp. @Setti; Thank you. Het is idd erg leuk en spannend weer