goedemorgen all, @Truus ik ga altijd naar mn moeder toe en daar komt een kapster,lekker goedkoop en verven doe ik zelf @miss hier alles lekker en bij jou?? @Dees balen he dat verkopen van je huis,zie er nu al tegenop hoelang staat die van jullie al te koop?
hier ook alles goed hoor, baal er alleen als een stekker van dat ik vandaag moet werken heb absoluut geen zin...
goedemorgen, Jij ook al aan t balen? Wacht op mn collega, die weer eens op t laatste nippertje komt aankakken. Handig als de kassa's geteld moeten....
morguhh, jaaa echt verschrikkelijk! zit de komende 3 weken alleen en dan gaat de dag zoooo langzaam... ow das ook lekker als je collega op het laatste moment aankomt! Bekijk bijlage 89366
ja balen soms he werken ben weer bezig met mn blok van 7 Ohh nee moet niet liegen ben zondag een nachtje tussendoor vrij Nou ja hoef er nog maar 5 overleef ik ook wel weer Vandaag mn 1e ovulatietest gedaan...schrok ff want hele venstertje werd paars in het begin,dacht al onee he doe het weer verkeerd maar het kwam toch nog goed.
nou dit bericht maakt alles weer goed! Binnenkort personeelsfeest in de jaarbeurs. Optredens van Ilse de Lange, Roel van Velzen en Marco Borsato. En nu aan t werk!
Meiden, Ik kan een splinternieuwe MC Cabrio kopen incl voetenzak voor 35 euro. Wat zouden jullie doen? Hij is rood/zwart trouwens
@Truus; Werk je bij de KV in utrecht zelf? Klinkt aantrekkelijk voor 35,-.....ik had het denk wel gedaan. Ben wel echt zo'n koopjesjager
NIEUW niet eens aan twijfelen!!! hoe dat dan dat die zo goedkoop is? dat is toch een maxicosi cabriofix??? die heb ik ook en die was toen 149 euro toen ik m kocht.
Setti, ze hebben geen auto. Alleen gebruikt van het zh naar huis toe. Dees, ik sta op Overkapel, ken je dat winkelcentrum? Moet het er alleen nog over hebben met mn man, ben nog nieteens zwanger en dan al spullen kopen...