Haha, inmiddels is het geen ochtend meer maar Middag @Truus; Hmmz overkapel....wel eens van gehoord maar dat ik het ken, nope!
goedemiddag ladies,, en heeft iemand al iets gehoord van chivay??? of alles goed is gegaan? ben erg benieuwd
ja dat is zo maar misschien had ze al iets laten weten ofzo!! ik dacht dat t bij een ks iets van 5 dagen zou zijn ofzo?
hoi meiden, ik heb ook niets van Chivay gelezen! hoop dat alles goed gaat... gisteren ongi geworden... als mijn cyclus 28 blijft en ik nog niet zwanger ben dan heb ik mijn eisprong op onze trouwdag (06.11.'10) dat zou bijzonder zijn als ik dan Bekijk bijlage 90211 mag raken... Ik wordt zooo blij als ik naar mn banner kijk!!!!!
@Chivay, Gefeliciteerd met jullie prinsesje... Bekijk bijlage 90213 @truus, thnxx mop! ik hoop dat het voor jou ook snel raak is... hoe is het aan die kant van Utrecht?!
volgens mij zit het tussen mn oren maar ik pies me suf en heb zere tieten! Net als bij Joey. Zo vreemd en ik durf nergens op te hopen, ik heb bij meerdere mama's gelezen dat de 1e ronde fout ging na de Mirena... Verder verveel ik me suf. Ga zo douchen en als Joey wakker is gaan we effe naar tuincentrum overvecht.
M'n huisje is al lekker aan kant. Alleen nog wasjes draaien, en verder niets! Ja het is de 1e zondag van de maand, dus dan is ie open!
ow heerlijk, ik moet nog beginnen heb echt een luie dag! oww ja tuurlijk koopzondag! af en toe denk ik echt omg ik had blond moeten zijn enne bedenk me nu kan er toch niet heen martijn heeft de auto en is naar het voetbal...
chivay gefeliciteerd met jullie dochter Oona Marthe wat een mooie aparte naam zeg ben benieuwd hoe jullie er zo opgekomen zijn,. Kom lekker bij en laat je lekker verwennen en we zien je vanzelf wel een keer online