Die zijn idd van het forum! Baal dat Caruli een pendelstop heeft, had graag een pendel van haar willen hebben!
Aloha ! Ik woon in parkwijk en ben 10 weken zwanger. Lekker moe en misselijk en niet te vergeten heerlijk sjago, onzeker en noem het maar op..Iemand herkenning?
gefeliciteerd met jullie meisje ik hoop dat jullie snel weer thuis mogen komen @ Suus Welkom! Parkwijk daar doe ik vaak boodschappen Wat leuk dat je zwanger bent.En je symptomen herken ik deels, meestal stopt dat na 12 weken Bij welke Verloskundige zit je?
Goedemorgen allemaal! Welkom Suus! Hier alles zn gangetje behalve dat ik deze maand mn ei gemist heb pffffffff....ben vanaf dag 11 gaan testen en blijkbaar was ik toen al te laat?!! Vaag allemaal. Weet wel dat ik het de volgende ronde anders ga aanpakken....niks testen...niks kalender....gewoon om de dag sexen!!! Dan maar de hardere aanpak hahahha
Wish, wat vreemd dat je je ei hebt gemist! voor dag 11 al een ei? Zou kunnen maar is wel heel vroeg? Idd goed alternatief, lekker rigoreus
Ja vaag he?? Tis heel raar...donderdag en vrijdag wel pijn in onderbuik gehad dus je zou denken dan vrijdag eisprong(dag12) maar dat gaf de testen helemaal niet aan.En zaterdag gad test alleen teststreepje aan dus dan neem ik aan dat het weer voorbij is
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Welke testen gebruik je? Ik heb net bij Ah van die jumbo dozen Pampers gekocht Cool Was als een van de eerste in de Ah, lekker rustig!! Ze hebben zo weinig dozen hier staan, dacht laat ik maar meteen gaan Ik sta trouwens bij de buikfoto van de maand, wat vinden jullie van de foto? Hij is bij de Haarrijnse plassen gemaakt door mn man
Juffie, ik zal vanavond eens kijken! Wish, wat kut zeg! Idd, lekker om de dag dat doen wij deze maand ook.
hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap hihi nog ff en dan wordt t hopelijk wat minder met je klachten