Utrechtse lady's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Provincie Utrecht of stad Utrecht??:D

Enne welkom trouwens!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Pelikaantje; Hooiii, jij ook hier :D
    Waar woon je, in Utrecht zelf?

@Miss C; Spannend hoor, veel succes gewenst!

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hebben jullie ook die bonnen van AH gehad?

4. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    He Dees :D

Ik woon in Leidsche Rijn. En jij?

@Juffie2008: Ik heb ook van die AH kortingsbonnen gehad. Met pampers, doekjes, wasmiddel enzo.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Geen bonnen ontvangen hier Juffie.

Gatver wat een rotdag. Steekjes in mn buik, onder in mn rug is het gevoelig. Kan overal om janken en mn borsten doen nog steeds zo'n zeer. En als slagroom op de taart begint mn migraine op te spelen.
    Aangezien vandaag mijn innesteling is volgens de calculator durf ik ook niet te rommellen met ibuprofen, straks even naar de burenn voor een stripje pcm.

Joey zit lekker te schilderen en we hebben een cake gebakken.. Moet hem echt vermaken met dit rotweer.

Einde klaagmodus!

6. ProudMum

Pelikaantje, welkom hier!!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Pelikaantje; Maarssen :D

@Juffie; Nee hier helaas geen bonnen gehad, heb nog 2 LIHL bonnen en een voorraad van zo'n 12 pakken pampers. Doekjes heb ik hier ook nog anderhalve doos van staan.....ik heb nog wel ff :D
    Alhoewel je kan er nooit teveel hebben :p

@Truus; Ben reuze benieuwd of het brusje voor Joey onderweg is. Sterkte iig vandaag!

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik heb de ah-bonnen ook gehad.Altijd handig toch?? :D

9. juffie2008

@ Pelikaantje
    Wij zijn dat praktisch buren :D
    Ik woon vlaknaast tation Terwijde

10. ProudMum

Dees, geef me geen valse hoop!!

11. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Juffie: wij wonen idd dicht bij elkaar. Ik ga altijd naar de AH bij station Terwijde :D

@Truusdemier: he wat leuk. Jullie gaan dus voor een tweede. Spannend zeg. Sterkte. Hopelijk werkt de pcm.

Mijn dochter heeft zojuist de hele groentehap over zich zelf heen geveegd :p. Kleertjes liggen in de week nu. Hopelijk gaat alles er uit. Ga maar eens vlekkenverwijderaar kopen. Die ik nu heb is bijna op. Nu mooi 50% korting met de AH-bonnen :). Vorige week heb ik trouwens mooi AH-luiers ingeslagen. 2 grote pakken voor 10 euro. Echt goedkoop.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    das zeker goedkoop zeg!!

haha smeerkees haha hier heb ik er nog zo een of bellen blazen met t eten hihi

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zou niet durven, duim voor je :)

14. ProudMum

Het voelt wel positief, maar ik vrees dat het deze ronde nog niet zover is hoor!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Meiden! Tnxs voor de felicitaties!

Oona is alweer een weekje oud.. Wat gaat de tijd snel!!
    De keizersnee is goed verlopen.. wel ontzettend raar om zo smorgens naar het ziekenhuis te gaan en te weten dat je snel mama bent..

Oona is om 10.19 uur geboren en woog 3394gram... Ze deed het meteen prima... Heb zelf wel allergisch gereageerd op de jodium/morfine.. waardoor ik suf was en veel jeuk had de eerste dag.. Afgelopen zondag mochten we naar huis... wat fijn om met ons meissie thuis te zijn! Moet nog rustig aan doen, maar kom steeds beter op de been..

Iemand vroeg waar de naam vandaan komt...
    Ooit heb ik de naam Oona gelezen in een boek en het is altijd blijven hangen... Marthe is een vernoeming naar mijn oom...
    Oona is een Ierse naam die Lammetje betekend..
    Hier in NL komt hij weinig voor.. maar in Belgie & Finland wat vaker...

16. juffie2008

Hai meiden,
    Ik heb vandaag een dramadag achter de rug. Vannacht is ons zoontje ziek geworden door de medicatie die hij voor zn ontlasting heeft gekregen. vanmorgen naar de huisarts, 38,9. heeft toch het WKZ gebeld en vanmiddag moest ik weer met hem terug. was even spannend of hij moest blijven of weer mee mocht. maar gelukkig mocht mee naar huis. hij heeft nu een klysma en andere medicijnen. Hij heeft reflux en daarom poept hij niet goed... het is zooo sneu.
    Nu moet hij binnen 48 uur poepen anders moeten de darmen doorgespoelt worden.

17. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @juffie2008: wat naar allemaal! Hopelijk gaat hij binnen 48 uur poepen. Heel veel sterkte!

@Chicay: Gefeliciteerd met je dochter! Wat een aparte naam Oona inderdaad. Nog nooit gehoord, maar wel mooi. Geniet van je meisje!

Robijn is al een paar dagen heel kriebelig en drinkt slecht. Ik vrees dat er tandjes doorkomen. Morgen naar het ziekenhuis voor een heupfoto. 6 weken geleden ook al gehad en toen was alles goed. Nu nog een foto ter controle.

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @Chivay,
    ik had je al gefeliciteerd met jullie prinsesje, maar ik wou nog even zeggen dat ze een prachtige naam heeft!
    (plaats je gauw een foto van jullie meisje?!)

@juffie,
    jeetje wat kl*te
    hopelijk gaat hij gauw poepen, heel veel succes en sterkte de komende dagen!

@pelikaantje,
    hopelijk is alles goed in het ziekenhuis...

@all,
    whaaaaaa morgen gaat de anticonceptie de prullenbak in Bekijk bijlage 91677

19. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Wow er breekt voor jullie dus een spannende tijd aan.
    Hopelijk is het snel raak!

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dank je wel...

Deel Deze Pagina