je had me toen eens uitgenodigd voor een forum met utrechtse meiden. Misschien had ik toen nog mn oude forumnaam.
zit idd wel op een andere forum maar dat hou ik wel gescheiden. hoe gaat het met jou ? bezig voor een tweede kindje zie ik?
Ik kom ook weer eens even binnen waaien, heb lekker drie weken vakantie gehad en nu weer begonnen met werken (was ff moeilijk). Er is veeeel gekletst en ook veel nieuwe namen zie ik, ik zal even moeten bijlezen om te weten wie wie is!
hey mop, mn dag was walgelijk, heb welgeteld 1.5 uur geslapen vanacht dus ben BRAK! msn! ik sta toch altijd offline weergegeven voor bepaalde mensen (9 van de 10 keer als ik hier ben ben ik ook "online") hoe ist met jou?!
dank je wel. ga nu even me pb nakijken om te pendelen en dan even rusten moet morgen me laatste dagje werken.
Nou ik heb mn frustraties van vandaag weggevreten net. Zit in de zenuwen, dinnetje smste mij dat het hartje van haar dochtertje oversloeg bij de apk van de vk vanaaf. Ze ligt nu aan de ctg.
` He jakkes!! Heb je nog wat gehoord?? Hoop dat alles goed is zeg! Hier een lekker dagje vrij vandaag.Ga zo boodschapjes doen en me maar eens huishoudelijk bezig houden.