@senseemilla: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @daantje86: oh dat zou wel leuk zijn om bij je vriendin te kramen. @setti: en bevalt het om in houten te wonen? Zo de kleine ligt lekker te slapen. Even lekker relaxen op de bank.
Ben ik ook weer eens! Hier gaat alles goed,we zijn aan het aftellen tot de vakantie! Nog 3 daagjes werken en dan 3 en een halve week vakantie,heerlijk! We gaan nog een midweekje naar Duitsland in een bungalow,vervelend hoor! Hoe gaat het met jullie allemaal? @senseemilla welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!Gaat alles naar wens?
houten is leuk om te wonen hoor ts heel kind en fietsvriendelijk en het is schoon! wij gaan in september een weekje naar limburg vandaag heb ik een meeting met de maartmama's (ik was in maart uitgerekend) in het oude tolhuys!!! heb er echt zin in
Hai, Ik kom ook weer klessebessen hoor! Ben net begonnen met werken en we waren voor het eerst een nachtje weg zonder de kleine, dus kon nog even niet meelezen! Ik zie dat er weer iemand bij is gekomen
@pelikaantje zeker leuk om bij haar te kramen morgen moet ze weer naar de vk toe en misschien gaan ze strippen @setti houten is zeker leuk om te wonen, heb daar al een paar keer gekraamd bij mensen
Hoiii Hoe is het hier met iedereen? Tis zo stil hier?? Hier alles lekker,nog 5 nachtjes werken en dan VAKANTIE!!! Druk aan het klussen zodat ik ei deze maand niet mis haha Groetjes
hier net me verjaardag achter de rug en 10 dagen werken nu vrij tot zaterdag tenzij me vriendin gaat bevallen. dus lekker even bijkomen
@senseemilla: welkom bij het Utrechtse clubje! @Wish: lekker hoor vakantie. En klus ze...! @Setti: oh leuk zeg die meeting. Hoe was het?? @Juffie2008: Hoe ging het een nachtje zonder de kleine? @Daantje86: geniet van je vrije dagen! Pfff wat een weertje he. Nou ben vandaag toch maar even eruit geweest om boodschappen te doen. Verder maar bankhangen. Zou eigenlijk gaan babyzwemmen maar heb er helemaal geen puf voor.
pelikaantje veel plezier bij t zwemmen daantje wat leuk zeg dat je bij je vriendin mag gaan kramen wish ooww lekker zeg bijna vakantie hier vandaag weer bij het cb geweest zien mijn onderschrift ze is goed gegroeid. ik heb pas 17 sept vakantie meeting ja was erg leuk en maf om 13 beebs bij elkaar te zien
Lees zo af en toe wel mee hoor, maar het is zo druk bij de NOD club dat ik het niet meer kan bijbenen!
welkom ilayda waar uit prov.utrecht kom je vandaan? jeetje de 28e ronde al? idd ik denk dat je maar beter de ooievaar een nav kunt geven. ben je onder behandeling ofzo? ik hoop dat t snel een keer lukt want hier wordt je ook niet echt vrolijk van
hallo dames Ik kom ook even gezellig kletsen. Ik woon samen met me man en dochter van 2 in ijsselstein zenderpark. Ik las dat paar meiden ook in ijsselstein wonen grappig. liefs Ayse
Goeiemorgen dames! Hier ben ik ook weer eens. Hoop dat alles goed met jullie gaat! Ik lees wel alles mee maar kan het draadje soms even niet meer vinden hoor sorry daarvoor Ik heb jullie duimen nodig vandaag.Ik heb al een paar dagen last van pijn in mijn onderbuik aan de rechterkant.Dit wordt bij inspanning erger en ik heb een vaag vermoeden dat dat mijn blindedarm wel eens kan zijn.Ik hoop het niet want we gaan maandag een midweekje op vakantie. Ik heb dus een afspraak bij de dokter gemaakt voor de zekerheid.Vind het een beetje eng dus duimen jullie voor me?? Dank jullie wel en jullie horen nog van me!Fijne dag verder in ieder geval!