Hey hey... Vergeet steeds hier te kijken! Ga weer proberen mijn leven te beteren Ijsselstein Daantje86 Utrecht Mamady TruusdeMier Pelikaantje Wish30 Chivay Nieuwegein Miss C Zinaa Houten Setti Maarssen Dees85
Miss C gefeliciteerd met je huwelijk!!!!! ik heb geen storing mee gemaakt maar de opa van steef wel zn hele flat deed niets meer in houten de lift niet enz
Heej lady's Hier ook een Utrecht Mama .. Ik woon in Woerden met mn 2 kindjes. Ik ga proberen om hier regelmatig te lezen
Kijk zo stiekempjes weten steeds meer Utregse mama's de link te vinden Nou alleen in de wijk overvecht was er internetstoring hoorde ik later... Wij hadden thuis wel internet, maja ik was in Overvecht Jullie nog spannende dingen voor aankomende week? Wie is er in Vleuterweide al in het nieuwe winkelgebied geweest?Erg mooi hoor!!
ben er nog niet geweest. ik werk 4 dagen en donderdags ben ik vrij en ga ik deze week naar de meiden van de pufclub weer ff gezelli kletsen en de kinders weer bewonderen. en jij dan
Ja ik woon praktisch naast Vleuterweide dus doe nu mn boodschappen daar, erg handig! Ik vind dat ze er mooie , maar wel prijzige, kledingzaken hebben ! Maar eerst nog wat verder afvallen en dan maar wat kleertjes kopen!
Ja ik ben er ook nog steeds hoor maar zoals iedereen druk druk en nog eens druk! Hoe is het met jullie allemaal?? Druk bezig met de kerstvoorbereidingen?? Hier gaat het goed,kleine man kletst de oren van je hoofd en is zijn eigen ik aan het ontdekken....leuk maar soms ook erg vermoeiend hihi! Ik wens jullie allemaal een gezellig kerstfeest en op naar een volgend jaar zwangerschapspagina!