hier ook hoor. alleen erg druk met me werk gehad en thuis ging het even niet zo goed maar nu wel weer. iedereen druk voor de kerst?
Hoi hoi, ook ik kom uit de provincie Utrecht (woon in Ijsselstein). Het lijkt me gezellig om mee te kletsen!
welkom! volgens mij zijn er geen mensen hier uit wijk bij duurstede of ik moet er over heen gekeken hebben...
Hoi, ik wil ook graag meekletsen en misschien ook een keer afspreken. Ik woon in Utrecht, en mijn zoontje is net 2 jaar oud. Het lijkt me zo leuk als ik een keer met iemand kan afspreken om koffie/thee te drinken en dat de kinderen dan samen kunnen spelen .
Ik woon in Lombok. En jij? Ik werk 4 dagen in de week, donderdag is mijn thuis dag, dus ik zit nu lekker op de bank . De kleine ligt nu lekker te slapen, hij heeft de waterpokken, zielig he... Gelukkig gaat het alweer een stuk beter . Hij heeft net een uur in bad gezeten! Zijn jullie kleintjes ook zo dol op badderen?
Ik woon in Maarssen en zou ook gezellig mee willen kletsen. Even kort voorstellen: ik heb een relatie, dit jaar alweer 10 jaar. we gaan trouwen in april. We wonen sinds 5 jaar samen, hebben in 2009 een huis gekocht. Daarvoor 2,5 jaar in Overvecht gewoond. Zijn sinds begin december van de pil af. Na deze bijna 15 jaar te hebben gebruikt. Zit nu op dag 40 van ronde 0. Nu dus wachten op eerste echte ongi. Ben gek op dieren, zie onderschrift. Hou van lezen en fitness/ zumba
Welkom Vaddie, leuk dat je mee komt kletsen! Gefeliciteerd met jullie aanstaande bruiloft. En leuk dat jullie gaan proberen voor een kindje. Spannend hoor allemaal.
Hoi Vaddie, Leuk dat je gaat trouwen! Ik ben zelf in augustus getrouwd . Wat voor bruiloft wordt het? Simpel, of juist met alles erop en eraan? Wat leuk dat je konijnen hebt! Ik heb zelf al heel lang konijnen. Op het moment 2, die lopen op het balkon (we hebben geen tuin ). Ze zaten eerst binnen maar dat vond m'n vriend (nu man) niks. MamaSandra, ik zie dat jij al 24 weken zwanger bent. Leuk zeg! Gaat alles goed? En een meisje wat leuk . Als ik naar kleertjes voor m'n zoontje sta te kijken zie ik altijd die leuke meisjeskleren hangen, en dan kriebelt het wel een beetje hoor!
Ben ik ook weer eens! Alles gaat goed hier maar ja het is erg druk zoals bij iedereen! Onze kleine man heeft op het moment waterpokken en zit er behoorlijk onder.Gelukkig lijkt het wel mee te vallen met de jeuk,alhoewel hij er wel koorts bij heeft. Welkom aan alle meiden die ik hier nog niet heb gezien!
Hier ook waterpokken! Het is al bijna voorbij, hier wel jeuk en ontzettend slecht geslapen, maar dan weer geen koorts . Eigenlijk is hij maar 2 dagen echt ziek geweest, dus achteraf gezien viel het ontzettend mee. Hopelijk is het bij jullie ook snel over!
Het word een bruiloft met alles erop en eraan. Mijn aanstaande heeft altijd geroepen dat hij het goed doet of helemaal niet. Is dus voornamelijk zijn feestje. Ik hou niet zo van al die belangstelling. Vervelend al die waterpokken. Beterschap met de kindjes.
whoehoe er komt leven in dit topic!!!! gezellig meiden voor de nieuwelingen zal ik me ff opnieuw voorstellen ik ben setti en woon samen in houten al 2 jaar daarvoor altijd in vianen gewoond we hebben een pracht van een dochter lisanne die volgende maand 1 wordt en we gaan in augustus trouwen
Goh, een hoop bruiloften hier! Leuk. Ik moet daar nog even op wachten... Maar we hebben voorlopig ook al genoeg aan ons hoofd
Ja, wij zijn ook pas getrouwd toen ons mannetje 1.5 was Ik hou ook niet zo van in de belangstelling staan, maar de bruiloft vond ik toch echt wel leuk. Maar ik keek ook vooral naar m'n vriend he . De gasten heb ik naar mijn idee amper gezien, haha.
welkom alle nieuwe meiden. hier even gauw spieken ga zo aquajogging doen, weer sinds tijden. ben benieuwd of ik het nog zo leuk vindt. hier ook getrouwd na dat onze zoon was geboren dat is alweer een tijdje terug namelijk juni 2006. veel succes met alles regelen en ga vooral genieten die dag