Joey is in mijn vriendengroep de enige jongen!! Dus die heeft 4 dames om zich heen, allemaal tuttebelletjes! Heerlijk!
Ik heb trouwens via ZP een hele lieve meid leren kennen, haar zoontje Jesse kan je spontaan verliefd op worden!! Maar ik weet niet of ik een foto mag plaatsen, zal m in mn album zetten.
ahhh vet lief! Quinty zegt altijd tattttyyy kom pelen (tantie kom spelen!!!) of euhh tattttyyy visie kijken?! (tantie televisie kijken?!) echt zoooo lief... leuk he die uitspraken van kids!
Indd tijdje terug heb k ook zooo gelachen met hem.. Hij wilde op de schomel dus k zet hem op de schommel maar kreeg jeuk aan me neus dus liet met 1 hand die schommel los ( schommel ging niet hoog en hing zowat stil ) Maar toen viel de van de schommel voor over in hout snippers die lekker aan hem vast bleven plakken.. Dus ik pak hem op en troost hem toen zat k dus ook onder die hout snippers.. Kijkt ie me aan met die betraande ogen zegt ie Eem bah en gaat met zn kleine handjes huilend die snippers van me af slaan en maar roepen Eem bah
Hier sinds kort een Utrechter... Kom van een klein dorpje dus het is nog even wennen zo'n grote stad... Alhoewel ik het zwemmen in den hommel op de vrijdag ochtenden echt tof vind wat ze allemaal wel niet doen met die kleintjes daar!!
Welkom Romy! Den Hommel kom ik niet meer, akelig zwembad! Dat tuig daar verpest het echt in de weekenden. Foto's staan in mn album, weliswaar prive. Dus even vriendjes worden als je wil kijken!
Hoi hoi, hier ook een Utrechtse mama! Wilde me eerst niet komen melden hier vanwege redenen, maar dacht ach is wel gezellig toch om wat te kletsen!
Missy, iedereen is welkom hoor, jij dus ook! Mocht de winkel om 19;30 dichtgooien van mijn filiaalmanager! Echt lief van haar! Heb lekker gedouched en had vandaag nieuwe scheermesjes gekocht op mn werk, dus die zijn goedgekeurd!!!
@Missy, Welkom! gezellig dat je mee komt kletsen... @truus, wat lief dat jullie om 19:30 mochten sluiten, ik moest gewoon werken tot 21:00 scheermesjes van eigen merk?! want die heb ik van de week ook gekocht en ze doen het perfect...
Balen MissC! Ik heb nieteens gekeken, ben lekker gaan douchen en heb op ZP gezeten en ondertussen boekje gelezen. Heb ook die groene gekocht ja, zijn erg fijn! Joey plast net op het potje, hij is helemaal trots!
heee wat goed van hem, logisch dat ie trots is!!! whahaha het was een behoorlijke K*twedstrijd naja de 2e helft dan...