Utrechtse lady's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Wij zijn ook nog niet getrouwd.Voor nu is samenwonen ook prima en een bruiloft kost toch ook het nodige als je het goed wilt doen.We sparen dus nog even vrolijk verder! ;)
    Met de waterpokken gaat het de goede kant op.Ze zijn nog niet weg maar het wordt langzaam wel minder.Hij heeft alleen wat lichte koorts gehad en jeuk lijkt hij gelukkig geen last van te hebben.
    Gaat dus wel goed komen!
    Leuk dat er weer leven in de brouwerij komt hier! (iemand een bakkie koffie erbij?? :D:D)

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Macg die moet ik onthouden. Gewoon de hele dag naar mijn aanstaande kijken. Die dan mijn man is natuurlijk. Iedereen die een stukje op wil gaan voeren negeer ik gewoon. :)

Bakkie thee lust ik wel. (koffie niet) 2 schepjes suiker en een wolkje melk alsjeblieft.

3. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Ik ben ook wel voor een kopje thee. Koekje erbij? :)

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dat was ook de reden waarom wij nog niet getrouwd zijn omdat we t goed wilde doen en dat teveel gaat kosten en dus hadden we altijd gezegt niet te gaan trouwen maar t kriebelde toch heel erg dus nu doen we t ook op onze manier met een iets kleiner budget van 7000

hopelijk zijn de waterpokken gauw weg bij de kids.

ik lust wel een wiener melange ;)

5. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Ik zit al met een bakje rituals thee op m'n werk.

Wat doen jullie voor werk? Ik werk in Wageningen bij de universiteit (onderzoeker).

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik werk in het umc bij de facturatie!!! een leuke gezellige kantoorbaan waar ik zelf mn tijden mag bepalen zolang ik maar 8 uur werk dus begin vaak als het kan voor 7 uur nog!!! dan mag ik lekker vroeg weg

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat leuk en wat onderzoek je dan?

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Dat is makkelijk, zelf je werktijden bepalen!
    Wat moet ik me voortsellen bij onderzoeker?

Ik werk als gastouder. Het verdient erg goed, maar heb het op dit moment echt een beetje gehad. Ik ben dus op zoek naar iets anders. Weet alleen nog niet zo goed wat ik wil!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gast ouder klinkt leuk hoor

10. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@MacG, klinkt heel erg interessant! Wat houdt het precies in?

En zelf je werktijden bepalen heb ik ook een beetje en dat bevalt me ook heel goed. Ik werk op de Finance afdeling van een IT bedrijf en ik heb het altijd heel druk tijdens de maandafsluiting en de overige periode is wat rustiger. (En nu komt die drukke periode er dus weer aan...)

@mamaDyGastouder klinkt echt leuk hoor. Wat bevalt je er niet aan?

11. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik vind het de laatste tijd een beetje teveel kind. Ik werk 3 dagen van 8 tot 6 uur en om 6 uur ben ik echt gesloopt! Plus dat ik verder geen sociale contacten heb omdat ik alleen maar thuis zit. Het lijkt mij ontzettend leuk in een baby warenhuis te werken alleen zal ik dan een kwart verdienen van wat ik nu verdien:( DILEMMA!

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Setti: wij trouwen groot en hebben een budget van 10.000 Natuurlijk proberen we op sommige dingen te bezuiningen en hopelijk komen we niet aan dat bedrag. (jurk krijgen we van mijn ouders, pak van zijn vader, fotograaf vraagt alleen gemaakte kosten, auto kost ook niks) We gaan zelfs op huwelijksreis (een week naar kreta). We zitten nu op 7500 euro.

Ik lust wel een bakkie muntthee.

Ik werk in de bibliotheek van een Hogeschool in Den Haag. (woon vlak bij utrecht)

@Macg daar werkt mijn zusje ook. Als laborante, bij een project. (iets met hiv geloof ik)

13. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Onze bruiloft was totaal 5000 euro denk ik. Wij zijn getrouwd in de oude hortus bij het universiteitsmuseum, daarna daar receptie en toen met een klein groepje gegeten bij de Rechtbank (dat was echt superlekker!).

Ik ben theoretisch bioloog, dat houdt in dat ik wiskundige modellen gebruik om een biologisch proces te ontrafelen. Ik schrijf dus op hoe ik denk dat iets werkt. Bv: elk konijn produceert elk jaar 10 jongen, en konijnen worden 7 jaar oud. Vossen eten konijnen en kunnen alleen jongen produceren als er voldoende konijnen zijn. En dan ga je kijken hoe je verwacht dat de populaties gaan veranderen de komende jaren en wat er verandert als bijvoorbeeld vossen worden afgeschoten of als de konijnen ziek worden.

Dat doe ik dus, alleen kijk ik nu niet naar vossen en konijnen, maar naar de productie van flavonoiden in planten :).

Gastouder zijn lijkt me echt heel zwaar. Ik vind 1 kind al zo vermoeidend... Ik bedoel het is natuurlijk allemaal prachtig wat hij doet en hij is vanzelfsprekend het meest geweldige, fantastische, slimme, en mooiste kind in de hele wereld (net als die van jullie :) ), maar om 6 uur ben ik er ook wel klaar mee. Gelukkig gaat hij om 7 uur naar bed, hihi.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    uiteindelijk wordt t bij ons ook best groot hoor ik heb mn jurk van mn ouders. en hebben een bijdrage van mn schoonouders gehad. we huren wel een auto / zaal. de ringen hebben we nog niet omdat we ze eigenlijk te duur vinden 1600 :$ maar goed als het goed is draag je die de rest van je leven mn bruidsjurk is 1500 en draag je 1 dag hihi. we willen wel op huwelijksreis maar niet zonder de kleine. hihi dus wil eigenlijk mn ouders mee hebben zodat ze af en toe een dagje op kunnen passen in de vakantie maar ook hier zijn we nog niet uit en hebben we ze nog niet gevraagd.

klinkt goed bij jullie

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ik was je al kwijt bij de vossen hihi grapje. klinkt wel ingewikkeld maar wel interessant

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Misschien dat je eens kan kijken op www.goedkopetrouwringen.nl
    wij hebben onze ringen daar gekocht. Is een stuk goedkoper dan bij de juwelier. Alles is netjes volgens afspraak verlopen. erg tevreden over de website/ juwelier

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb ff gekeken thnx voor de link de ringen die wij willen staan er ook op maar dan net iets anders voor 1560,00 dus heel veel scheelt t niet. tenminste niet op die wij willen.

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @Setti,
    kijk anders eens bij ItaloDesign Trouwringen daar kan je je ringen naar wens laten maken (of bij hun ringen een keuze maken) hebben wij ook gedaan en het scheelde ons ongeveer 1500,-
    de zaak zit wel helemaal in Heerlen, maar ze komen bij je thuis...

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx ben benieuwd,

heb je een foto van jullie ringen dan als het 1500 scheelde bij jou mag je wel mega diamanten erin hebben :D

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    dag 40 en helemaal niks, noppes, nada. Misschien toch vanavond maar testen?

Haha mensen kunnen echt hun mond niet houden. Gisteren even langs een zieke vriendin geweest. Ik weet dat ze bezig zijn met een vrijgezellenavond voor mij en voor mijn vriend. Ben ondertussen al zo ver dat ik ongeveer weet wat ze bij het feestje van mijn vriend gaan doen.
    en ik word eigenlijk geacht niks te weten. hihi

Helaas houden ze voor mijn feestje hun kaken op elkaar. Misschien omdat ze weten dat ik er helemaal geen zin in heb. Al dat gedoe. (heel lang verhaal....)

Deel Deze Pagina