haha, ik al sinds 5.00 in dienst van meneer Joey. Mn wasje hangt al aan de lijn, zo even boodjes doen!
Helleu! Hoe is het hier? Morgen ga ik mn pikkie ophalen bij mn moeder in Belgie, die heeft de tijd van zn leven daar!
het is stilletjes! mijn god het is nog steeds bloedheet hier in huis... heeft Joey daar een paar nachies geslapen?! gaat met jou ook alles goed?! meis ik ga lekker naar m'n bedje want morgen gaat de wekker weer om 7:00 (dagje duinrell) slaap lekker meis....
Hier is het ook warm hoor, ik woon op 9 hoog dus alle warmte stijgt omhoog! Hier gaat ie redelijk, donderdag de uitslag en de knoop moeten doorhakken im de wens voor een 2e kindje te laten varen. Het was nu of nooit, en na alle feiten op een rijtje te hebben gezet gaan we er niet voor.(alleen zet ik dat niet op Hyves) Het doet me zeer, maar ik heb mn handen vol aan Joey's gezondheid en die van mij. Plus dat we er geen ruimte voor hebben en verhuizen er niet in zit. Hoe is het ,et jou?
jeetje meis, het zit jou ook niet mee, ik hoop dat jullie beide gauw weer helemaal 100% beter/fit zijn! hier gaat alles wel oke, voelde me gisteren een btje belabberd maar das weer helemaal over! ben vandaag druk met Bekijk bijlage 83596 heb een berg leggen waar je U tegen zegt nog 2 weekies werken en dan ben ik eindelijk lekker een weekie vrij
Hier ook een Utrechtse, was ooit al een ander topic maar dat is een beetje doodgebloed. Woon sinds 2007 in Zuilen en sinds 2005 in Utrecht. Ik ga voetbal kijken!!!
Ben helemaal happy! gisteren kwam m'n mannetje thuis met een bos rozen en Woeiiii er staan eindelijk geen maanden maar weken onder m'n ticker!
hey ladies, ik zelf heb mijn hele leven in vianen gewoond en ook anderhalf jaar in nieuwegein en nu alweer 2 jaar in houten!!