ow okeee, ik werk namelijk op de maliebaan, vandaar dat ik het vroeg... enne nog van harte gefeliciteerd met je mannetje!
Dankjewel! Zijn jullie ook zo zenuwachtig? Ik duik de douche onder, dan gaan we naar een verjaardag. Dan thuis een tussenstop zodat Joey kan slapen en daarna BBQ en voetbal kijken!
wij hier ook een verjaardag, daarna een chineesie halen en dan bij de buren voetbal kijken... Enne 2-1!
Hoi meiden uit omg utrecht!!! Ik ben een vrouw van 32 en woon sinds 6 jaar in Utrecht,Zuilen.Daarvoor in Maarssenbroek.Mijn mannetje en ik willen begin 2011 weer terug naar Maarssen. We zijn nu een paar maanden bezig om te proberen zwanger te raken...erg spannend allemaal!!! Het lijkt me gezellig om met andere vrouwen uit de buurt te kletsen. Groetjes Wish
Werkse Setti Truus wij zijn gisteren naar den Hommel geweest en hebben er heerlijk gezwommen. Wel jammer dat ergeen zon is maar dan maar binnen toch? Hier vrij tot donderdag, dan een avonddienst. Julian is enorm aan het boeven, niet normaal maar zal wel bij de leeftijd horen.
allemaal vrij heerlijk hoor. ik ben normaal gesproken donderdags vrij maar ga nu werken ivm afscheid van een collega en ben dan vrijdag vrij en zwemmen met de kleine vind ik echt geweldig hoe ze reageert op alle andere kindjes en t water echt leuk