Hoi Lautjuhh!! Welkom bij de Utrechtse mama's waar kom je precies vandaan? @ Yessica Ook welkom Hoe voelen jullie je? Hebben jullie veel last van de bekende zwangerschapskwaaltjes?
@ juffie, ja daar heb ik zeker last van! vooral de misselijkheid pff.. bij mijn vorige zwschap had ik nergens last van, en nu ben ik de hele dag kotsmisselijk en heb ik al een buikje!!! we hebben het dus al tegen familie en beste vrienden verteld omdat het erg duidelijk zichtbaar is!
Hoi Allemaal! Ik ben jullie niet vergeten hoor maar vriendlief heeft een aquariumforum ontdekt en sindsdien niet meer achter de laptop vandaan te trappen! Ik zag dat er nieuwe meiden bij zijn gekomen! Welkom en leuk dat jullie mee komen kletsen!
Nou meiden, ik heb mn 1e werkdag er weer opzitten...het is goed gegaan heb me echt onnodig druk lopen maken,er stond zelfs een bosje bloemen...wel veel gebeurt in mijn afwezigheid. Julian heeft het ook naar zijn zin gehad bij de GO, hij was wel heel erg moe net, wilde alleen niet slapen maar heel hard huilen...inmiddels ligt hij heerlijk te slapen en ben ik ook maar met de laptop in bed gekropen...ben bekaf...
hi meiden, Ben ik ook weer. Afgelopen dagen erg druk geweest, maar wilde toch nog even langskomen voor mijn vakantie. We gaan donderdag weg, heerlijk heb er echt heel veel zin in. Mamalous zo wat groeit Julian goed zeg. 3 Maanden en dan al niet meer in de kinderwagenbak passen. Ik heb ook een Bugaboo en heb Ryan met 5 maanden over gedaan en dat vond ik zelfs al snel, maar ook hij paste er niet meer in. Net wat Truus zeg de voetenzak onder zijn rugje, dan ligt net wat lekkerder. Dat had ik ook bij Ryan. Ik hoor dat idd vaker dat het KDV echt een probleem is. Ik heb gelukkig 2 hele lieve oma's die beide oppassen. Lautjuh welkom. April baby's zijn super super super leuk en ik kan het weten WHAHA. Echt nog heel pril zeg, maar super leuk, voel je je goed? Yessica ook welkom, voor jou geldt hetzelfde als bij Lautjuh Zo jij heb de vaart erin joh, nu al een buikje! Mamalous fijn dat het goed is gegaan bij jou maar ook bij Julian. Toch moeilijk zo'n 1ste keer weer.
heey allemaal, @ isra, het is inderdaad nog pril, maar goedvoelen haha ondanks de misselijkheid en de knuffeluurtjes met de wc pot gaat het redelijk ja Hoegaat het met jou dan? @ juffie2008 ik kom uit vianen dus vlak bij utrecht
@ Lautjuhhh Dan woon je inderdaad gewoon in de buurt Wel leuk dat er nu wat meer mensen bij Utrechtmama's zijn Ik heb toch het gevoel dat er meerdere Utrechts mama's moeten zijn.
nou mijn halfjaar contract wordt niet verlengd zoals ik al verwachtte...dus iok heb nu koppijn en kan heir dus ook niet meer zo vaak zijn. heb thuis gee internet.
Was ik ook weer even.Ik ben ziekjes helaas.Ik ben vannacht flink aan de diarree gegaan,niet normaal.Ben geloof ik wel 16 keer naar de wc geweest.Net toen ik dacht dat het minder werd ging mijn maag draaien en ja hoor,nog braken ook Wat voel je je dat rot zeg.Ik heb me ziekgemeld,stomd te bibberen op mijn benen.Dylano is door opa naar het kinderdagverblijf gebracht,dus kon mama lekker haar bed in.Nu gaat het wel,maar voel me n0g steeds wel rot. Jeroen is wat aan het snotteren,en Dylano heeft wat last van zijn darmpjes,maar verder kjomt alles vast wel goed! Bij jullie ook ziekenboeg??
hi, was ik weer. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Echt genoten van en met elkaar. Lautjuh nee ik ben nu niet zwanger van een aprilbaby, maar Ryan is ook een aprilbaby. Welkom SamLjermaine, mag ik je Sam noemen, vind ik iets makkelijker Nou ik ben 11 dagen weggeweest maar er is in die tijd niet veel gepost, jammer!
hee er is weer leven in het topic hahaha! Goed te lezen dat het goed gaat met iedereen hier ook, 8 september eerste echo gehad en 22 september nog eentje :d kijk er nu al weer naar uit! Groetjes Laura
Juffie we zijn 11 dagen in Portugal geweest. Het was heerlijk. We hebben 30 graden gehad, echt genieten dus. Lautjuh wat leuk je echo gehad te hebben, bijzonder he! Nu weer uitkijken naar 22 september.