Utrechtse Mama's gezocht

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jenna83, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kom niet uit Utrecht zelf, maar uit Woerden, ligt dat dicht genoeg in de buurt om me ook te mogen melden?

Ik ben nu zwanger van de eerste en werk 32 uur p.w. in Zeist. In juli 2010 loopt mijn contract af en ik denk niet dat ie verlengd gaat worden ivm het feit dat we in juli gaan verhuizen naar Utrecht (we gaan integreren in een grote NL bank) en ja, dan heb ik natuurlijk verlof (als alles goed gaat). Dus dan is het voor hun natuurlijk lekker makkelijk om me te "dumpen". Maar ach, we zien het allemaal wel.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kreeg ook geen melding meer! ik werk tot eind van deze maand bij vereniging Verticaal Transport

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi welkom alle nieuwe mama's of bijna mama's. Ben sinds 2 weken weer aan het werk en nu alweer thuis ivm griep of oververmoeid, echt balen en voel me zo schuldig.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben helaas geen Mama, maar wel een Utrechter :p Maar dan mag ik niet meekletsen haha.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Tuurlijk wel!!

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Welkom nieuwe meiden, erg gezellig dat jullie mee komen kletsen. Hopelijk blijft dit forum wat actiever, dat zou namelijk wel leuk zijn.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mermaid en kim, welkom meiden!

8. ProudMum

Mamalous, beterschap!

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

welkom meiden!

10. ProudMum

Goedemorgen allemaal!

Gaan jullie nog wat leuks doen?
    Hier een zieke Joey met een mama die keelpijn heeft.

Net gauw boodjes gedaan en Joey is gebroken en ligt lekker in bedje. En deze mama gaat lekker bankhangen met thee en boekjes lezen!

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

goedemorgen truusdemier.
    vandaag doe ik lekker rustig aan misschien vanmiddag even naar het dorp krijg vrijdag mn neefje van 1.5 jaar op bezoek. dus daar al vast voorbereidingen voor treffen. en voor de rest heerlijk rustig aan doen

jij denk ik ook maar vandaag gewoon lekker uitzieken.
    Beterschap

12. ProudMum

Leuk! Heerlijke leeftijd hoor!

Ik heb mij net afgemeld voor morgen. Ik breng Joey echt niet naar het KDV alsie niet lekker is

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    goedemiddag,

Truus ik ga lekker weinig doen vandaag. Ga straks even shoppen op internet, even opzoek naar een leuke winterjas voor Ryan.
    Kan me voorstellen dat je Joey niet naar het KDV breng. Maar als ze ziek zijn mogen ze daar toch ook niet naar toe??

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

nog meer zieken dus..vervelend he, ik zit heel erg te twijfelen of ik morgen weer aan het werk zal gaan of toch nog even goed uitzieken,heb ook een weekend weg in het vooruitzicht en dan wil ik niet ziek zijn. Ik zou mijn kind ook niet wegbrengen als hij ziek zou zijn, maar het is wel lastig omdat je dan zelf ook verzuimt natuurlijk..of heb je je ouders oid die dan oppassen?

Belt mn vriend me vanochtend op uit de auto, heeft ie een eend doodgereden op de snelweg, het was hij in de vangrail of de eend dood...echt zo zielig voor dat beessie...

Beterschap aan iedereen!

15. ProudMum

Mamalous, mijn ouders wonen in Belgie en mijn schoonvader heeft een te slechte gezondheid die ik niet vertrouw.

Isra, H&M heeft leuke jasjes!
    Verkouden of hoesten mag wel, maar geen koorts op het KDV

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai allemaal,

Veel zieken in de Utrecht boeg?? Hier nog geen last van de griep en of verschijnselen. Heb alleen een gekneusde rib door Kung Fu Baby...

17. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Hallo allemaal,

Ik, diegene die dit topic heeft geopend, ben uiteindelijk bevallen met 37,5 week van een hele mooie lieve zoon Finn. Hij woog 3480 en was 49 cm lang. Best wel een flinkerdje dan. Het werd uiteindelijk een keizersnede en ik moet zeggen dat ik het herstel ervan wat betreft vermoeidheid erg vind tegenvallen. Nu sprak ik laatst iemand die normaal was bevallen en dezelfde rare vermoeidheid had. een soort moeheid waarvan het lijkt dat het nooit zal verdwijnen, hoeveel je ook bij slaapt. Wat betreft pijn, ik heb bijna geen pijn gehad gelukkig.

In ieder geval ben ik weer een beetje van de partij op dit forum.:)

groetjes,

jenna

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Jenna van harte gefeliciteerd met Finn. Vervelend dat het herstel zo lang duurt bij je. Ik ben met Ryan ook met de KS bevallen, maar ik was heel snel weer op de been. Jammer genoeg is dat niet bij iedereen het geval.

Lekker genieten van je kleine man en leuk dat je weer komt meekletsen.

Ik ben geslaagd voor een winterjas op Esprit.nl. Ik zal hem even spammen.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ryan zijn nieuwe winterjas.

20. ProudMum

Jenna gefeliciteerd!