Utrechtse Mama's gezocht

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jenna83, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry, vergeet jullie niet hoor!
    Maar ben zo druk geweest met Mike, die is geopereerd aan zijn neusamandelen en heeft buisjes gekregen en is ook nog es volgende week jarig. Dus lees vaak wel bij, maar kom tijd te kort haha!

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat een gaaf jasje zeg! Echt een heerlijk stoer jasje :)!!!

Zooo ben vandaag weer met de Clomid begonnen (tevergeefs) maar goed wat moet dat moet ;)

Als men zich afvraagt... He waar heeft ze het over ;)

www.babywish.beebiesite.nl is alles te volgen. Als je naar het dagboek gaat en vanaf pagina 3 naar 1 leest snap je het vanzelf wel :)!!

Wel leuk zeg al die mama's :D

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Babii, hoop dat het snel aan mag slaan bij je!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!! Geniet van je kleintje :D

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey Jenna,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

Liefs!

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Truus ben geslaagd op esprit.nl

MissyZuilen, ach je kleine man al geopereerd, is alles goed gegaan? Succes met de voorbereidingen van zijn verjaardag.

7. juffie2008

Hai meiden,

Kijk onze commode is af.. Heb hem zelf geschilderd en geschuurd.

8. ProudMum

Wat een schattige commode!

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    #229 Silvie, 19 sep 2009
    Laatst bewerkt: 19 sep 2009
    Ik ook ... grappig joh

Zal me ff voorstellen.
    Ben 36 jaar (nog wel, as woensdag jarig), woon dus in Woerden,getrouwd, heb 2 kids Britt van 3 (26-04-06) en Jørre van 2 (14-05-07) Werk hier in de buurt als beveiligingsbeambte bij Schuitema.
    En verder eigenlijk niets geloof ik ... haha

10. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Juffie2008: wat een leuke commode zeg!echt heel leuk hoe je dat geschilderd hebt.

Het herstel vd keizersnede valt uiteindelijk wel mee. ben nu 2,5 week later en doe alles weer, behalve tillen. ben wel met de borstvoeding geminderd/gestopt voor een paar dagen, want was bijna 12 kilo afgevallen in 9 dagen, zo beetje al mijn zwangerschapskiloos. ik kon na de bevalling niet goed eten, was erg misselijk, maar gaf wel volle borstvoeding. met als gevolg dat ik weer in al mijn oude kleding pas, maar of dat nu zo gezond is?zakte op gegeven moment zowat door mijn benen zo slap was ik.

echter nu wil ik de bv weer opppakken, maar heb onwijze terugloop. kolf wel, maar daar komt niet zoveel uit als dat mijn zoontje eruit drinkt. hebben jullie tips?

11. ProudMum

Ik heb geen BV ervaring maar ik heb gehoord dat veel aanleggen en of kolven helpt.

Misschien op het BV gedeelte een topic openen, want ik weet zeker dat daar veel ervaren mama's zitten die je vast allerlei goede tips en adviezen kunnen geven!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Juffie wat een leuke commode is het geworden zeg.

Silvie welkom.

Jenna helaas geen tips voor je. Fijn dat het herstel van de KS uiteindelijk wel meevalt.

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Er word niet veel gekletst he haha..
    Misschien leuk als mensen verder in contact willen komen bijv om x langs te komen of af te spreken ofzo.. Elkaar toe te voegen op msn/mail?
    Mijnes is youxlightxmyxfire@hotmail.com

Vind het altijd leuk om nieuwe contacten op te doen en dan zien wat eruit voortgroeit.
    Zo is via dit forum ook Truus mijn lieve vriendinnetje geworden! :D

14. ProudMum

Nou, laten we elkaar hier eerst maar beter kennen?

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Hallo Ben er een paar dagen niet geweest!

Die commode ziet er goed uit!

@ hier, gaat redelijk wel wat meer last van buikpijn hoe t komt geen idee, een soort spierpijn( iemand idee wat het kan zijn) en voor de rest afgelopen weekend neefje gehad, erg gezellig en leuk, vandaag nog met spoed naar Almere gereden met een nieuwe lala want de lala was kapot, We waren helemaal geweldig! hahaha leuk om te zien hoor! kan niet wachten op de eigen kleine! Die we overigens morgen weer kunnen zien:D:D jeej

16. ProudMum

@Lau, meis ik denk dat je je banden voelt. Dat kan voelen als spierpijn en voelt best vervelend aan. Vooral in je buik en je liezen.
    Je buikje is san het groeien en daar komt het juist door!

17. juffie2008

@ Lau:

Bandenpijn! Welkom bij de club ;) Je baarmoeder gaat nu hard groeien he, dusss dat ga je voelen...
    Voel je je verder goed?

Ik heb vandaag weer een studiedag..merk dat ik mn energie goed moet verdelen.. Gister weer in slaap gevallen op de bank..

Fijne dag allemaal

18. lautjuhhh

Hallo, ja ik voel me verder wel goed, Vanmiddag de echo beetje nerveus voor, minder als de eerste keer maar toch, een klein beetje die angst... klopt het hartje nog wel, maar denk dat iedere aanstaande moeder dat heeft.

Verder voel ik me wel prima, misselijkheid word minder. maar daar heb ik eventueel nog emasefene voor. dus dat is wel een geruststelling.

ik val s'avonds ook vaak al op de bank in slaap, dan maakt mn vriend me wakker als hij naar bed gaat. ben dan zoo ontzettend moe. Maar hoort erbij :)

groetjes laura

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lau, ben je al geweest voor de echo?

@Truus, hoe bedoel je? Iedereen staat toch vrij om msn uit te wisselen ofzo? Dan kun je toch makkelijker/lekkerder met elkaar kletsen. En ik persoonlijk vind t leuk om mensen uit Utrecht te leren kennen.. Vandaar dat ik mijn msn gaf.

20. lautjuhhh

@missyzuilen, nee ik heb om half 4 de echo en kwart voor 4 bezoek gynacoloog. dus erg spannend nog! ik stuur je mijn msn wel via prive berichtje! das wel leuk inderdaad!

groetjes laura

Deel Deze Pagina