hi, Leuk Lautjuhh dat het zo leuk was met jullie neefje. En die moeheid dat hoort erbij hoor meid. Ik heb er mijn hele zwangerschap last van gehad. Ik ben ook erg benieuwd hoe je echo was? Gisteren in Utrecht bij de Kamer van Koophandel een seminar gehad over Netwerken. Het was super leerzaam en leuke nieuwe contacten opgedaan. Ik ben benieuwd of er iets uit gaat komen.
Hoi meiden, Vandaag een studiedag in Galgenwaard gehad, was geen zak aan.. Missy Zuilen, ik heb geen msn maar uhh anders had ik je wel toegevoegd
Hoiii, Vanmiddag 2e echo gehad, vandaag definitieve datum gehad 26 april 2010 komt de kleine! alles was goed hartje klopte, wat een opluchting zeg! Foto zit al in zn lijst Zal morgen ff foto uploaden. Groetjes Laura
@ Lautjuhh Fijn dat de echo zo goed was Klinkt nog zo ver weg he april? Maja dat dacht ik ook toen ik in april er achter kwam dat er een kleintje onderweg was, toen dacht ik jeetje het is pas over een paar maanden dec. maar wat gaat de tijd nu hard!
he allemaal, zo even bijgelezen, missyzuilen we hebben elkaar inmiddels toegevoegd, ik vind het ook leuk om meer mensen te leren kennen. lautjuh fijn dat de echo goed was, hopelijlk snel misselijkheid helemaal weg, ik had ook emesafane maar deed niet echt veel bij mij. Hier gaat het wel, nu paar dagen vrij ivm vakantie GO, en vrijdag een crematie oma van mijn vriend is overleden, maar was 94!! echt een mooie leeftijd!en vanavond word er een tweede kat herplaatst gaat gelukkig naar een bekende maar vind het niks maar is een goede keuze.. Nou ik ga koken, lekker hollandse pot aardappelles met bloemkool! doeggg.... PS als iemand mij wil toevoegen op msn, PB me maar!
Sorry, ben druk.. Me binkie word morgen alweer 1 jaar *snik* *snik* Morgen druk met taart ophalen en alles klaarzetten en schoonmaken en zaterdag zijn feestje!
hallo allemaal, Vandaag niet zo hee lerg lekker, wel het huishouden kunnen doen, maar gister was nog beroerder dus wel een beetje opgeknapt. ik hoop inderdaad dat de misselijkheid snel weg trekt maar ja het hoort erbij! dus wat dat betreft mag ik niet klagen, heb toch zelf de kleine gemaakt met mn vent haha. hoe is het met iedereen?
wat leuk dit topic! Ik woon helaas net geen 3 weken meer in Utrecht maar we willen binnen een jaar weer terugverhuizen. Ik ben thuisblijfmama en ik maar 1 andere (thuisblijf) mama in Utrecht. eigenlijk zou ik het heel leuk vinden om meerdere mama's te leren kennen om samen met de kindjes af en toe iets leuks te doen. Ik zie dit topic nu pas, maar ik ga proberen mee te lezen
Hey Rach, heb je Utrecht-city verlaten meis? Hoe is het met jullie?! Lekker genieten van jullie prachtige meid?
hey ja voor heel even. we willen namelijk kopen maar geen overhaaste beslissingen nemen. daarom voor de tijd die we nodig hebben naar een dorpje verhuist (niks voor ons haha maargoed). we genieten echt enorm van onze dochter. enneh... we zijn al weer naar het ziekenhuis geweest om te praten over een 2e
rach84 welkom! Spannend kopen...echt niet te snel doen, hebben wij ook gedaan en toch wel beetje spijt achteraf..Hebben er er verder prima hoor en de ruimte! Vind het een gezellig topic hier..vandaag de boel in huis een beetje veranderd, auto voor de apk maar is afgekeurd, helaas, reparen word teveel dus opzoek naar een nieuwe auto, we gaan voor een family car!!! Ik ga filmpje kijken doeggg
hi, Wat fijn lautjuh dat de echo helemaal goed was. Toch altijd een opluchting. Mamalous sterkte morgen. Missy alweer 1 jaar, wat gaat die tijd toch snel he! Wordt het een groot feest? Rach welkom. En ik begrijp uit je bericht dat zwanger worden voor jou niet eenvoudig is omdat jullie al zijn wezen praten in het ziekenhuis. Heel veel succes. Mamalous vind het ook een gezellig topic worden. Leuk dat er nu ook iets meer gepost wordt.
Hallo allemaal, Ik lees altijd mee hier maar plaats eigelijk nooit want omdat ik nooit zo typ mens ben dus bij deze toch maar weer eens mee kletsen Rach@ De rach waarmee ik samen het ontsnappings spel heel lang geleden fanatiek samen hebben gedaan?? Leuk joy dat je hier ook bent.
@ Rach Welkom!!! Naar een klein dorpje in de buurt? Wij gaan ook weer verhuizen hoor, hahah maar evengoed leuk om nu Utrechtmama;s te spreken In welke wijk van Utrecht zijn jullie aan het kijken?>
hahaha ja klopt stef, dat ben ik wat waren wij gefrstreerd he, je staat nog steeds in mn msn trouwens Truusdemier, waar we naartoe willen, het liefste de vogelenbuurt. we zijn al naar een paar huizen wezen kijken maar alles is of te klein of te duur. maar we wachten af en ondertussen stalk ik funda.