Utrechtse Mama's gezocht

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jenna83, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja behoorlijk stil hier!
    Hier is alles goed kids hebben allebij helaas wel wat verhoging! Maar spelen en eten/drinken doen ze wel goed dus hopelijk trekt het gauw weg.

Met me zwangerschap gaat het ookal behoorlijk snel ineens en onze andere 2 jongens zijn ook met 38 weken geboren dus misschien is het ook wel weer zover over 2 weken :) spannend allemaal dus

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Stef

En weten jullie al wat het word of is het een verassing?

Hier: Ik ben met verlof.. Ik mag niet meer werken door de Blaasontsteking daar kan ik harde buiken door krijgen wat kan lijden tot weeen.. Kortom deze week alleen de oudergesprekken nog en dan klaar.

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    @juffie

Ja we weten het wel maar willen het nog ff geheim houden :)
    Iedereen is zo nieuwgierig dat het ook wel leuk is om nog even voor ons te houden iedereen hoopt namelijk op een meisje omdat we al 2 jongens hebben.

Lekker verlof!! Die blaasontsteking is iets minder natuurlijk maar nu begint het genieten van je rust! Ookal zal de verveling ook wel snel toe slaan teminste dat was bij mijn wel zo helaas.

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@ juffie: ik had op het einde en na de bevalling ook blaasontsteking, kwam in het ziekenhuis terecht vanwege enorme harde buiken en toen bleek het een blaasontsteking. Ik had verder helemaal geen klachten van een blaasontsteking maar dat schijnt normaal te zijn.

Julian is vandaag alweer 5 maanden, echt wat hebben we al veel meegemaakt net of hij er altijd al is geweest en ik heb vandaag ontslag genomen!!! YES!!! eindelijk, nu nog ff 2 maanden uitzitten en dan beginnen met mijn nieuwe job! Heb er zo veel zin in!!

5. juffie2008

Mamalous

Wat ga je nu voor werk doen?
    Best lang een opzegtermijn van 2 maanden..

Truusdemier,
    Heb jij nog gekeken voor de Bambino konijntjes boxspiraal, was even nieuwsgierig..

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja lang he, tegenwoordig is het maar 1 maand, maar ik heb in mijn contract 2 maanden staan. Ik ga werken bij de huisartsenpost als doktersassistente, dus alleen nog maar in de avonduren, 2x per maand een nacht en in het weekend, geen opvang meer nodig en ik kan nu 20-22 uur werken ipv 32 en finacieel er niet op achteruit gaan. Kan dus veel meer bij Julian zijn en dat is mijn grootste wens.

7. juffie2008

Wat leuk Mamalous!!! Ik hoorde van de week dat er heel veel werk daar is vanwege de Tacogriep..

Hoe is het met de andere Utrechtse mama's?

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier gaat het wel redelijk alweer 14 weken gaat hard hoor, volgende week heerlijk weekendje weg, zijn mijn ouders 12.5 jaar getrouwd dus weekendje weg met het gezin naar schiermonnikoog! heerlijk. alleen jammer dat de auto vandaag stuk gegaan is, gaat zeker 500 euro kosten... Grrrr Das wel erg balen!

Verder problemen met schoonouders willen niks met de kleine te maken hebben of metmij. dus erg fijn. Kortom het gaat redelijk hier.

Hoe is het hier? word niet zoveel meer gekletst... XX mij

9. juffie2008

@ Lautjuhh das zekers balen dat de auto stuk is, wat is er dan stuk dat het zoveel kost?

10. lautjuhhh

nou de nokkenas of de krukas zijn kapot, dus ja compleet nieuwe motor kopen is 750 dus ja erg klote... om het ff zo te zeggen!

erg balen... plus vandaag mijn eigen vader die nog even boos kwam doen... grrr ben blij als ik volgend weekend even een weekendje weg ben!

11. juffie2008

Nou dat kan ik me voorstellen!!! Kortom niet erg jouw weekje/ weekeinde ;)

12. lautjuhhh

gelukkig pfieeuww auto is geregeld we hebben nu een andere dankzij die verschrikkelijk goeie garage... pff die zei gewoon weet je wat jullie kunnen het niet betalen ( het bleek 1500 te zijn hele motorblok was kapot!) dus ikv bied jullie een opel astra cabrio aan of een volkswagen polo... wel we hebben gekozen voor de opel astra cabrio..

dat scheelt dan weer! weer een probleem minder. voor de rest mag ik niet bij de huisarts komen.ze is bang dat ik de mexicaanse griep heb maar dat klopt volgens de huisarts ook niet maar ze wil het zekere voor het onzekere nemen.. dus vanmiddag kan ik medicijnen ophalen.. nou ja mn vent...

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he wat balen van de auto zeg maar fijn dat alles nu geregeld is!!! heb je nog een andere woning kunnen krijgen?

14. lautjuhhh

neej dat dan weer niet.. maar goed we zitten er flink achteraan... dus nou hopen dat het goed gaat..

Hoest met jou?

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja gaat goed hoor mijn buik groeit ook goed!!! 26 nov de pret echo k heb er nu al zin in!!!! Hoe is het het verder met jou?

16. lautjuhhh

Ja gaat goed gelukkig minder misselijk maar wel een verschrikkelijk vervelende hoest waar ik snel van af hoop te zijn...
    Voor de rest gaat wel goed! ik slaap wel erg veel maar dat is stiekem ook wel lekker!

17. juffie2008

Yoehoe!!! Actievelingen ;) We staan al weer op pagina 2!!!

18. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hier ook een Utrechtse mama-to-be. In het begin heel even mee geschreven en toen niet meer.. Mijn zwangerschap is tot nu toe niet echt een roze wolk :(, maar ben natuurlijk wel heel blij met de kleine :D. En nu gaat het weer redelijk. Nog eventjes volhouden. Het schiet nu echt op.

@Juffie: op 19 nov komt bij mij ook kraamzorg langs. Misschien hetzelfde bureau?

19. juffie2008

@ Pelikaantje

Hier ook geen roze wolk hoor ;)
    Ik zit bij de Waarden en jij?

20. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik ook bij de Waarden ;)
    Dat is ook toevallig; zal wel dezelfde dame die langskomt.

Deel Deze Pagina