@juffie; je zal het vast geschreven hebben maar heb niet alles bijgehouden wat is er aan de hand? Morfine is niet niks zeg, heftig joh..met beebje wel alles ok?
Tijd geleden dat ik hier wat heb neergezet! Maar ik zal weer proberen om het bij te houden. Ondertussen ben ik bevallen van een gezonde dochtertje! Ze doet het prima nu lekker genieten van ons gezinnetje!
Ik zit aan de morfine door mn heupklachten en er is nu sprake van een beginnende BekkenInstabiliteit.. Maar die heup doet zoooo zeer en trekt door naar mn hele been.. Tsja het was morfine of morfine. Is minst schadelijk voor beebje, die het prima doet..
Gefeliciteerd met je dochtertje!! Wat een mooie naam!! Hoe voel je je? Te doen met je 2 andere kids erbij? Lijkt mij pittig, kraamhulp is alweer weg denk ik!
Nee gelukkig heb ik die dinsdag en woensdag nog 4 uurtjes! Ben aardig goed verzekerd kan ik zeggen met 69 uur Maar met 3 kids pfff erg pittig vooral kraamtijd nemen de kinderen het er nog even extra van om drukker te doen. Maar we komen er wel! Moet gewoon even rimte zien te vinden. De bevalling is echt super snel gegaan mevrouw was er namelijk binnen 2 uur! Niet te bevatten zo snel eigelijk. Maar nu gaat alles lekker en doet ze het prima ze kan lekker wijs kijken al. Juffie jij hoeft ook niet zo lang meer! Die laaste loodjes vond ik zwaar maar nu denk ik wel eens ooh geef me die tijd maar terug lekker getrappel in me buik geen kraamtranen enzo
Nou hier waren de onweerklappen ook niet mis Vind het doodeng! Maar als het inslaat dan is het bij de poort van terwijde dat gebouw is zoooo hoog Wij hoeven ons geen zorgen te maken.. Goed nieuws, ze gaan me niet meer te lang rond laten hobbelen!! Volgende week mag ik gaan praten met de gyn. om te kijken wanneer we ingeleid gaan worden vanwege mn bekkeninstabiliteit en heupklachten..
Fijn zeg, al schijnt inleiden geen pretje te zijn , ik heb er ook om gesmeekt toen ik 38,5-39 week was maar ze wilden het niet aangaan! Ik was er toen echt voor gegaan en dat zal in jou geval ook zo zijn. welke gyn ben je? In het diakonessenhuis? Misschien komt je beebje vanzelf wel eerder...zou fijn zijn! Ik hoefde gelukkig na mijn smeekbede nog maar een weekje ben met 40,1 bevallen.
@ Mamalous Nee ik heb een afspraak in Woerden in het Hofpoort. Tsja de Vk begon zelf over inleiden, ben er erg blij mee Soms zie ik het ff niet meer zitten hoor, ik had zwanger zijn totaal heel anders voorgesteld..
Meiden, we staan weer op pagina 2.. Hoe gaat het met onze Utrechtse mama's? Hier is een ongeduldige bijna mama.. Kom nou maar kleintje...
Hoi meiden, Ik kom even melden dat ik op 5 december ben bevallen van een heerlijk ventje!! Het ging allemaal super, alleen we moesten 4 dagen in het ziekenhuis blijven na die tijd..
Juffie2008: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Christian David. Geniet ervan. Fijn dat alles goed is!
Ik woon ook in Utrecht en zal hier ook mee gaan lezen/schrijven. Ben nu 13 weken en uitgerekend op 27-06-10
Welkom Burningkarma en Vogelinnetje. Vogelinnetje in welke buurt/wijk woon jij? Gewoon nieuwsgierig Hier is het erg genieten van ons kleine ventje, die zelfs af en toe 1 nachtvoeding overslaat